Δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας υγεία με 10 απλά βήματα!


Βρίσκεστε σε μία, μακροχρόνια συνήθως, σχέση και η σεξουαλική σας ζωή δεν είναι και στα καλύτερά της αυτήν την εποχή;

Μπορείτε να κάνετε διάφορα πράγματα για να την βελτιώσετε ξεκινώντας πρώτα από τον ίδιο τον εαυτό σας. Δείτε παρακάτω 10 συμβουλές για καλύτερη σεξουαλική υγεία:
  1. Προσέχω τη σωματική μου υγεία: Κάνω τις απαραίτητες εξετάσεις, πηγαίνω στο γιατρό, δεν ξεχνάω το τεστ ΠΑΠ στο γυναικολόγο μου, τη μαστογραφία μου κλπ.
  2. Προσέχω το σωματικό μου βάρος: Όταν το βάρος μας είναι παραπάνω από το κανονικό, ας μην ξεχνάμε πως επηρεάζεται όχι μόνο η σωματική μας κατάσταση αλλά και η ψυχική μας ισορροπία, εφόσον όταν έχω κακή εικόνα σώματος είναι πολύ πιθανό να παρουσιάσω και μία σεξουαλική δυσλειτουργία.
  3. Προσέχω τη διατροφή μου: Δεν σημαίνει πως όταν δεν έχω παραπανίσιο βάρος ή επειδή γυμνάζομαι ότι μπορώ να τρώω ό,τι θέλω! Η κακή διατροφή σχετίζεται με ασθένειες όπως η χοληστερίνη, ο διαβήτης κλπ που με τη σειρά τους μπορούν να προκαλέσουν σεξουαλικές δυσλειτουργίες και στα δύο φύλα.
  4. Κοιμάμαι καλά: Αλήθεια, πόσοι σήμερα, κυρίως νεότεροι, δεν ξενυχτούν πίσω από μία οθόνη υπολογιστή ή ξαπλωμένοι στο κρεβάτι ή και στον καναπέ ακόμα με το τάμπλετ ή το κινητό τους αγκαλιά; Πόσοι «τρέχουν» και λένε ότι δεν έχουν χρόνο για να προλάβουν τις υποχρεώσεις τους, ενώ παράλληλα κλέβουν χρόνο από τον ύπνο τους; Κι όμως, για καλή ψυχική σωματική αλλά και σεξουαλική υγεία, ο ύπνος είναι απαραίτητος!
  5. Γυμνάζομαι: Τόσες έρευνες έχουν αποδείξει πως η φυσική άσκηση ενισχύει τη σεξουαλική λειτουργία, εφόσον συμβάλλει στη σωστή καρδιακή μας λειτουργία.
  6. Προετοιμάζομαι για επερχόμενη εγκυμοσύνη: Ναι, αν μία γυναίκα θέλει να μείνει έγκυος, χρειάζεται να προσέξει τον οργανισμό της, έτσι ώστε να ανταποκριθεί όσο πιο ομαλά μπορεί στις απαιτήσεις της αλλά και στις αντοχές της.
  7. Σταματώ το κάπνισμα: Η διακοπή του καπνίσματος βοηθά σημαντικά στην καλή σωματική υγεία αλλά και σε μεγαλύτερες σεξουαλικές αντοχές, καθώς η καρδιά μας δουλεύει πιο ξεκούραστα.
  8. Όχι στο πολύ αλκοόλ: Η υπερβολική και μακροχρόνια κατανάλωση αλκοόλ έχει συνδεθεί με βλαβερές επιπτώσεις στο καρδιαγγειακό σύστημα και στη στυτική λειτουργία.
  9. Μαθαίνω να διαχειρίζομαι το στρες: Όλο και περισσότερες έρευνες συνδέουν την εμφάνιση της στυτικής δυσλειτουργίας με το έντονο άγχος. Και ας μην γελιόμαστε. Δεν υπάρχει άνθρωπος σήμερα που δεν έχει άγχος και μάλιστα «κακό άγχος». Το «μυστικό» είναι να μπορώ να το διαχειρίζομαι εγώ και όχι αυτό εμένα!
  10. Επικοινωνώ με τον/τη σύντροφό μου: Ναι, η καλή σεξουαλική ζωή χρειάζεται και την επικοινωνία! Πως μπορώ να λειτουργήσω σεξουαλικά όταν με τον/τη σύντροφό μου δεν τα πηγαίνουμε καλά;


Πηγές: tlife.gr, healthreportaz.gr
_