Ακολουθήστε αυτές τις συνήθειες και δείτε τα κιλά σας να μειώνονται!


Η ισορροπημένη διατροφή και η άσκηση αποτελούν τις βασικές προϋποθέσεις, όταν κάποιος θέλει να χάσει κιλά.
Ωστόσο υπάρχουν κάποιες συνήθειές μας που μπορούν να είναι αρωγοί σε αυτή τη δύσκολη προσπάθειά μας και να μας βοηθήσουν να πετύχουμε το στόχο μας. Ποιες είναι αυτές;

Συχνό ζύγισμα

Μπορεί να ακούγεται αγχωτικό να ζυγίζεται κανείς σε καθημερινή βάση, όμως η συχνή επαφή με την πραγματικότητα, ή αλλιώς με τη ζυγαριά, βοηθά στην απώλεια βάρους, σύμφωνα με τα τρέχοντα επιστημονικά δεδομένα. Αυτό δεν σημαίνει πως η πρόοδος στο αδυνάτισμα κρίνεται αποκλειστικά από το βάρος. Ειδικά όμως σε περιόδους ή μέρες που δεν προσέχετε τι τρώτε, το να ζυγίζεστε κάθε μέρα θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη διατροφή σας.

Προετοιμασία γευμάτων

Ναι, είναι ταλαιπωρία για όσους δεν μαγειρεύουν στο σπίτι. Ναι, απαιτεί χρόνο. Όμως αν τη συνηθίσετε, η προετοιμασία των γευμάτων της επόμενης ημέρας και η… «ταπεροποίησή» τους θα σας εξασφαλίσει ότι θα πετύχετε το στόχο σας, εν προκειμένω το αδυνάτισμα. Εξυπακούεται βέβαια πως τα γεύματα που θα ετοιμάσετε από το προηγούμενο βράδυ θα βασίζονται σε ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο με βάση την άπαχη πρωτεΐνη και τους καλούς υδατάνθρακες (φρούτα/λαχανικά). Όχι, το να φτιάξετε από την προηγούμενη ημέρα την πίτσα της επόμενης δεν είναι συνήθεια που αδυνατίζει.

Αναπόσπαστα γεύματα

Ναι, είναι δύσκολο να εστιάσετε μόνο στο γεύμα σας αν έχετε συνηθίσει να κάνετε ένα κάρο πράγματα ταυτόχρονα (τηλεόραση, υπολογιστής, social), όμως το να τρώτε ενώ κάτι άλλο σας τραβά την προσοχή, μπορεί εύκολα να σας κάνει να ξεφύγετε και να φάτε παραπάνω. Μάλιστα τα γεύματα που πραγματοποιούνται με απόσπαση προσοχής μπορούν να σας κάνουν να καταναλώσετε περισσότερες ποσότητες και στα επόμενα μέσα στην ημέρα.


Προτεραιότητα στο πρωινό

Ένα πλήρες και σχετικά άπαχο πρωινό, πλούσιο σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες θα σας κρατήσει χορτασμένους και θα βοηθήσει στο να κάνετε καλύτερες διατροφικές επιλογές μέσα στην ημέρα. Για να ενισχύσετε τη δύναμη του πρωινού, αποφύγετε τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες (κουλούρια, τοστ, τυρόπιτες, δημητριακά με ζάχαρη κ.α.) και προτιμήστε επιλογές όπως αβγά με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης, γιαούρτι με φρούτα ή μια ομελέτα με λαχανικά.

Και στον ύπνο

Κακά τα ψέματα, δεν υπάρχει πιο ωφέλιμη συνήθεια για αδυνάτισμα από έναν καλό ύπνο. Οποιαδήποτε προσπάθεια για υγιές βάρος κάνετε, μπορεί κυριολεκτικά να γκρεμιστεί αν δεν κοιμάστε αρκετά. Ο καλός ύπνος κρατά σε νορμάλ επίπεδα τις ορμόνες γκρελίνη και λεπτίνη, οι οποίες ρυθμίζουν το πόσο πεινάμε. Με λίγο ύπνο, οι ορμόνες αυτές... ξεφεύγουν και προκαλούν αυξημένη τάση για κατανάλωση ανθυγιεινών επιλογών. Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι ενήλικες θα πρέπει να κοιμούνται μεταξύ 7 και 9 ώρες το βράδυ.

Κρατήστε σημειώσεις

Σε περίπτωση που κάνετε όλα τα παραπάνω αλλά δεν βλέπετε αποτέλεσμα, τότε πιθανώς ένα διατροφικό ημερολόγιο να σας βοηθήσει να έχετε αναλυτική εικόνα των διατροφικών σας συνηθειών. Το να καταγράφετε τι τρώτε βοηθά στο να βρείτε τι είναι αυτό που χρειάζεται αλλαγή στην καθημερινή σας διατροφή. Ξεκινήστε σημειώνοντας τι τρώτε και τι πίνετε για μια εβδομάδα και στο τέλος της τσεκάρετε σε ποιες περιπτώσεις γευμάτων μπορείτε να «κόψετε» θερμίδες για να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε.

Πηγή: in2life.gr
_