Χαρακόπουλος: Νισάφι πια με το άσυλο της ανομίας στα Πανεπιστήμια

«Όταν τα περισσότερα κράτη του κόσμου αναζητούν τρόπους να προσαρμοστούν σε μια εποχή που τρέχει με έτη φωτός, η κυβέρνηση προσπαθεί να γυρίσει τον χρόνο στο παρελθόν». Τα παραπάνω
επισήμανε, μεταξύ άλλων, ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας: «Οργάνωση και λειτουργία της ανώτατης εκπαίδευσης, ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις».  
Ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της ΝΔ, ως αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, στηλίτευσε τη «σπουδή του υπουργείου Παιδείας να ενισχύσει αυτή τη μόνιμη παραφωνία του ασύλου», που είναι «ένα κλείσιμο του ματιού στους ‘‘Ρουβίκωνες’’, στα παιδιά με τις κουκούλες, στις αγέλες των βανδάλων που σπάνε, καταστρέφουν και μένουν πάντοτε ατιμώρητοι. Είναι αυτή ακριβώς η φιλοσοφία της ανοχής στην ανομία, στην οποία η κυβέρνηση είναι απολύτως συνεπής. Και ίσως είναι ο μόνος τομέας στον οποίο δείχνει συνέπεια, αν λάβει κανείς υπ’ όψιν τις άπειρες κυβιστήσεις της». Και πρόσθεσε ότι «μια ολόκληρη κοινωνία έχει αναφωνήσει ‘‘νισάφι πια!’’ με αυτή τη στρέβλωση που άφησε η πρώτη μεταχουντική περίοδος. Κάποτε το άσυλο περιφρουρούσε τις ιδέες από την αυθαιρεσία της εξουσίας, τώρα προφυλάσσει την αυθαιρεσία από τον νόμο».
«Πλέον οι ίδιοι οι φοιτητές» τόνισε ο κ. Χαρακόπουλος, «φτάνουν να ζητούν παρέμβαση της Αστυνομίας γιατί κινδυνεύουν από ναρκομανείς, ναρκέμπορους και περιθωριακά στοιχεία εκτός του πανεπιστημίου, αλλά ο αρμόδιος Υπουργός τούς απαντά ότι αυτά πρέπει να τα λύσει “ένα ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα”. Πρόκειται προφανώς για μία δήλωση που θα μείνει στην ιστορία, μαζί με την ‘‘αριστεία που είναι ρετσινιά’’ ή την ‘‘καριέρα που είναι χολέρα’’. Δηλώσεις ερανισμένες από το πλούσιο περιβόλι της πρώτης φοράς Αριστερά, εκεί που φύονται αντιλήψεις που οδηγούν στην ακύρωση κάθε αξιοκρατικής διαδικασίας και οι οποίες επιδιώκουν την εξομοίωση προς τα κάτω, στο όνομα πάντα της ισότητας που μετατρέπεται σε ισοπέδωση κάθε ταλαντούχου και ικανού». Επιπλέον, καυτηρίασε την επαναφορά της φυσικής κάλπης «αντί της ηλεκτρονικής εκλογής, ώστε να έχουμε επανάληψη των θλιβερών φαινομένων με τους προπηλακισμούς, τις απειλές, τις κλοπές των καλπών, όλα όσα απαράδεκτα έχουμε παρακολουθήσει τα προηγούμενα χρόνια».

Τα ιερά και τα όσια…
Γνώστης των ζητημάτων της εκπαίδευσης, καθώς διετέλεσε τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ, ο κ. Χαρακόπουλος, απευθυνόμενος στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε με έμφαση: «διεκδικείτε το πρόσημο του προοδευτικού! Τι σόι προοδευτικός, όμως, είναι αυτός που περιχαρακώνει το ελληνικό πανεπιστήμιο από τις διεθνείς εξελίξεις, από τη δυνατότητα να αναπτύσσεται ελεύθερα, χωρίς γραφειοκρατικά προσκόμματα, με ενίσχυση του αυτοδιοίκητου; Κι όμως, αυτό κάνει το υπό συζήτηση νομοσχέδιο. Παντού είναι διάχυτος ένας φόβος μην τυχόν και εμφιλοχωρήσουν ιδέες που ενισχύουν μία άλλη αντίληψη εκτός της κρατικίστικης, την οποία έχετε αναγάγει σε υπέρτατη ιδεολογία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα των ιδεοληψιών σας το ξενόγλωσσο μεταπτυχιακό στη Φιλοσοφική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, για το οποίο υπήρξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον από Κινέζους φοιτητές. Απαγορεύτηκε, για να μην μολύνει τα ιερά και τα όσια της ιδεολογίας του ΣΥΡΙΖΑ για την εκπαίδευση.
Κι όμως, η Ελλάδα θα μπορούσε να καταστεί Διεθνές Κέντρο Ανώτατης Εκπαίδευσης προσελκύοντας πλέον των εκατό χιλιάδων φοιτητών, όπως επισημαίνει στην τελευταία τριμηνιαία Έκθεσή του το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής παραπέμποντας σε μελέτη της Εθνικής Τράπεζας» επισήμανε καταθέτοντας το σχετικό απόσπασμα της Έκθεσης στα Πρακτικά.
το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης κατέληξε λέγοντας: «πιστεύω ακράδαντα ότι αυτές οι αντιλήψεις που διαπερνούν και το σημερινό νομοσχέδιο είναι απλώς τα ύστερα σκιρτήματα μίας εποχής που μας εγκαταλείπει. Όσο και αν δεν θέλουν να το παραδεχτούν οι οπαδοί της, ανήκουν στο παρελθόν. Πολύ σύντομα οι αναχρονιστικές πολιτικές σας θα σαρωθούν από τις εξελίξεις και μαζί τους όλα τα ευτράπελα, αναχρονιστικά και αντιδραστικά στοιχεία με τα οποία βάζετε τροχοπέδη στην εκπαίδευση».


_