Αυτές οι τροφές μπορούν να έχουν αρνητικές επιδράσεις στο δέρμα σας


Η διατροφή, εκτός από της επίδραση που έχει στη διατήρηση της καλής υγείας, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία της επιδερμίδας μας.

Για το λόγο αυτό, ένα πιο υγιές δέρμα είναι ακόμα ένας λόγος για να τρώτε πιο υγιεινές τροφές.

Η κακή διατροφή μπορεί να έχει τρομερές συνέπειες στο πρόσωπό μας. Μπορεί να εμφανιστεί ακμή λόγω της υπερβολικής ποσότητας ζάχαρης στο αίμα μας, χρόνιας φλεγμονής, οξειδωτικού στρες ή ακόμα και λόγω ορμονών.

Γνωρίζατε όμως ότι υπάρχουν και μερικές τροφές που μπορούν να επιδεινώσουν την ακμή;

Υπάρχει μια ολόκληρη λίστα τροφών που πρέπει να αποφεύγετε προκειμένου να φροντίσετε το δέρμα σας. Να τις θυμάστε και να προσπαθείτε να τις αποφεύγετε για να έχετε υγιές, όμορφο δέρμα.
Ας δούμε μερικές από αυτές:

1. Υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης

Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης έχει αρνητική επίδραση στο πρόσωπό σας. Το σώμα σας σάς λέει πότε κάνετε κάτι λάθος. Ως αποτέλεσμα το δέρμα του προσώπου σας παίρνει ένα γκριζωπό, χλωμό χρώμα. Επιπλέον, το δέρμα σας γίνεται πιο λεπτό, εμφανίζονται οδυνηρά σπυράκια, χαλαρότητα του δέρματος κάτω από τα μάτια και ρυτίδες στο μέτωπό σας.


Ταυτόχρονα η ζάχαρη μειώνει την ελαστικότητα του δέρματός σας. Το σύμπτωμα αυτό είναι κυρίως αποτέλεσμα της υπερβολικής κατανάλωσης τροφών που περιέχουν επεξεργασμένη ζάχαρη.

Θα πρέπει να προσπαθείτε να αποφεύγετε την υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης επειδή οι επιδράσεις της πηγαίνουν πιο βαθιά από την επιδερμίδα σας. Οι τροφές που περιέχουν πολλή ζάχαρη μπορούν επίσης να βλάψουν το σώμα σας γενικά.

2. Υπερβολική κατανάλωση γλουτένης

Υπάρχουν φορές που το σώμα σας προσπαθεί να σας πει κάτι. Αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει αν τρώτε πάντα τροφές που περιέχουν πολλή γλουτένη και έχετε δερματικά προβλήματα.

Μπορεί να έχετε μαύρα στίγματα στο πηγούνι σας. Ίσως να έχετε ροζ και πρησμένα μάγουλα. Δώστε προσοχή. Συνήθως με αυτόν τον τρόπο το δέρμα σας σάς λέει ότι τρώτε υπερβολικά μεγάλη ποσότητα γλουτένης.


Λόγω αυτού, αν προσέξετε συμπτώματα όπως σκούρο χρώμα ή κηλίδες γύρω από τα αναπαραγωγικά σας όργανα, πρέπει να φροντίσετε να αφαιρέσετε τη γλουτένη από τη διατροφή σας. Ίσως να έχετε δυσανεξία στη γλουτένη και να μην το ξέρετε. Θα δείτε μεγάλη βελτίωση. Και στη θέση της γλουτένης θα πρέπει να καταναλώνετε πολλές φυτικές ίνες και να πίνετε πολύ νερό. Έτσι το δέρμα σας θα ανακτήσει την υγεία του.

3. Δυσανεξία στη λακτόζη

Υπάρχουν επίσης πολλοί άνθρωποι που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη. Ένας καλός τρόπος για να διαπιστώσετε αν τα γαλακτοκομικά προϊόντα με λακτόζη σάς βλάπτουν είναι να κοιτάξετε το δέρμα σας. Φυσικά θα πρέπει επίσης να ακούτε και το στομάχι σας.

Υπάρχουν διάφορα συμπτώματα δυσανεξίας στη λακτόζη που θα πρέπει να αναζητήσετε στο πρόσωπό σας. Μπορεί να παρουσιαστεί ως πρήξιμο στο πηγούνι σας, μικρές λευκές κηλίδες, σακούλες κάτω από τα μάτια σας, ακόμα και πρησμένα βλέφαρα. Πρόκειται για κάτι αρκετά συνηθισμένο. Με τον καιρό πολλοί άνθρωποι χάνουν την ικανότητά τους να χωνεύουν σωστά τις τροφές που περιέχουν λακτόζη.


Η δυσανεξία στη λακτόζη εκδηλώνεται κυρίως με σπυράκια στο πηγούνι σας. Για να αντιμετωπίσετε αυτό το δερματικό πρόβλημα, θα πρέπει να αφαιρέσετε εντελώς τη λακτόζη από τη διατροφή σας για είκοσι μέρες περίπου. Έτσι θα διαπιστώσετε αν το πρόβλημα οφειλόταν στα γαλακτοκομικά προϊόντα. Επιπλέον πιθανώς θα προσέξετε ότι το δέρμα σας θα δείχνει πολύ καλύτερο… πέρα από το γεγονός ότι θα βελτιωθεί η πέψη σας!

4. Λιπαρές τροφές

Οι τροφές που περιέχουν πολλά λιπαρά επίσης προκαλούν δερματικά προβλήματα. Το λίπος συνδέεται άμεσα με προβλήματα που έχουν να κάνουν με το σάκχαρο στο αίμα, επειδή οδηγούν στην αύξηση της ποσότητας λίπους στο αίμα σας. Αυτό τελικά φράσσει τους πόρους σας. 


Επιπλέον τα λίπη στο αίμα σας εμποδίζουν τη διανομή των θρεπτικών ουσιών και του οξυγόνου. Ως αποτέλεσμα η επιδερμίδα σας γίνεται θαμπή και άτονη.

Μένοντας μακριά από τις λιπαρές τροφές θα βοηθήσετε οπωσδήποτε το δέρμα σας.

5. Υπερβολική κατανάλωση καφέ

Δεν θα πρέπει να πίνετε πάνω από δύο φλιτζάνια καφέ τη μέρα. Η καφεΐνη αυξάνει την παραγωγή αδρεναλίνης. Σε υπερβολική ποσότητα προκαλεί συμπτώματα στρες. Αυτό είναι κακό και για την υγεία και για το δέρμα σας.

Η καφεΐνη επίσης δεν σας επιτρέπει να κοιμηθείτε καλά. Αυτό σημαίνει ότι το δέρμα σας δεν αποτοξινώνεται. Ως αποτέλεσμα αποκτά θαμπή όψη.


Ωστόσο το να έχετε υπόψη σας τις συγκεκριμένες συστάσεις δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποφεύγετε εντελώς τις παραπάνω τροφές.

Είναι καλύτερα να τις καταναλώνετε με μέτρο και να τις αντικαθιστάτε με πιο υγιεινές τροφές. Μερικές καλύτερες επιλογές είναι τα φρούτα, τα λαχανικά, τα πλήρη δημητριακά, οι φυσικοί χυμοί φρούτων κ.λπ.

Το σώμα σας επικοινωνεί μαζί σας μέσω του δέρματός σας. Μην το ξεχνάτε ποτέ αυτό.


Πηγή: meygeia.gr
_