Αυτά είναι τα μυστικά για να μειώσετε το κίνδυνο στυτικής δυσλειτουργίας


Η εμφάνιση ή επιδείνωση της στυτικής δυσλειτουργίας μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς παράγοντες ή από παθήσεις.

Υπάρχουν, όμως, μυστικά που μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε στο ύψος τους τις επιδόσεις σας;

Μετά από έρευνες που έκαναν οι επιστήμονες του Ινστιτούτου Μελέτης Ουρολογικών παθήσεων (ΙΜΟΠ), κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για να μειώσετε τον κίνδυνο στυτικής δυσλειτουργίας θα πρέπει:
  1. Να διατηρήσετε το σωματικό σας βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα.
  2. Να γυμνάζεστε τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα.
  3. Μία διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, όσπρια και ψάρια όπως η μεσογειακή, πέρα από τη καλή λειτουργία της καρδιάς, βοηθά και στην καλή στύση.
  4. Μελέτες μάλιστα σε άντρες με σωματικό βάρος πάνω από το φυσιολογικό και με στυτική δυσλειτουργία έχουν δείξει πως η απώλεια 10% του σωματικού βάρους με μεσογειακή διατροφή και άσκηση μπορεί να λύσει το πρόβλημα, να επανέλθει δηλαδή η ποιότητα της στύσης στα φυσιολογικά.
  5. Άμεση διακοπή του καπνίσματος, καθώς το κάπνισμα βλάπτει τα αγγεία του πέους και ευθύνεται για στυτική δυσλειτουργία.
  6. Σημαντική είναι επίσης και η διατήρηση χαμηλών στους δείκτες της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων.
  7. Αν πάσχετε από σακχαρώδη διαβήτη, πρέπει να φροντίσετε για διατήρηση των επιπέδων σακχάρου.
  8. Προσοχή σε κάποια αντιυπερτασικά φάρμακα, όπως τα διουρητικά, καθώς επιδρούν αρνητικά στη στύση.
  9. Η χρήση αλκοόλ πρέπει να γίνεται με μέτρο, ενώ θα πρέπει να αποφεύγετε η χρήση ναρκωτικών ουσιών.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι ψυχολογικοί παράγοντες, όπως το stress και το άγχος, προκαλούν ή συμβάλλουν στην εμφάνιση ή/και διατήρηση της στυτικής δυσλειτουργίας.

Με τη βοήθεια ειδικού ψυχολόγου/σεξολόγου, προσπαθήστε να τα διαχειριστείτε ή να εμποδίσετε τα συμπτώματα αυτά να επηρεάσουν τις διαπροσωπικές σας σχέσεις.


Πηγή: healthreport.gr
_