Έχετε αυξημένη χοληστερόλη; Δείτε γευστικά σνακ που θα σας χορτάσουν και θα την μειώσουν!


Η διατροφή παίζει σημαντικό, έως και κυρίαρχο ρόλο, όταν η χοληστερόλη σας είναι αυξημένη.

Για το λόγο αυτό, τα γεύματά σας πρέπει να προγραμματίζονται προσεκτικά και να είναι πλούσια σε λαχανικά και υγιεινά, φρέσκα τρόφιμα. Το ίδιο ισχύει και για τα μικρά σνακ που καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Και επειδή η υγιεινή διατροφή δεν χρειάζεται να είναι βαρετή, αυτά τα σνακ θα σας ικανοποιήσουν και θα σας βοηθήσουν να ελαττώσετε τη χοληστερόλη σας.

Ποπ-κορν

Ναι, τα ποπ-κορν είναι ίσως από τα πιο υγιεινά και παρεξηγημένα σνακ. Επειδή έχουμε συνηθίσει τις τυποποιημένες εκδοχές τους, γεμάτες αλάτι και βούτυρο, κανείς δεν θυμάται ότι -την ίδια στιγμή- περιέχουν πολλές φυτικές ίνες. Φτιάξτε τα μόνοι σας και αντί για αλάτι, δώστε τους γεύση με μπαχαρικά.

Ξηροί καρποί

Γεμάτοι με υγιεινά λιπαρά που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας, τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φιστίκια είναι εξαιρετική (και πάρα πολύ χορταστική) επιλογή για το απογευματινό μας σνακ. Απλά να θυμάστε ότι οι ξηροί είναι σχετικά πλούσιοι σε θερμίδες και πρέπει να τους καταναλώνετε με μέτρο.

Λαχανικά με χούμους

Το χούμους φτιάχνεται από ρεβίθια και είναι ιδιαίτερα χορταστικό, χωρίς να μας φορτώνει με ανθυγιεινά συστατικά. Χρησιμοποιήστε το ως dip για light λαχανικά όπως το καρότο, το σέλερι ή το αγγούρι.

Πατατάκια… σπιτικά

Αντί να αγοράσετε πατατάκια του εμπορίου, γεμάτα με συντηρητικά, τρανς λιπαρά και αλάτι, φτιάξτε μόνοι σας τσιπς πατάτας, γλυκοπατάτας, αλλά και από λαχανικά όπως το κολοκυθάκι ή το παντζάρι, ψήνοντάς τα στο φούρνο. Θα ικανοποιήσουν την όρεξή σας για ένα τραγανό σνακ και θα σας προσφέρουν τα θρεπτικά συστατικά τους.

Βρώμη

Η βρώμη περιέχει ένα συγκεκριμένο είδος φυτικών ινών, που απορροφούν τη χοληστερόλη και την βοηθούν να αποβληθεί από τον οργανισμό, χωρίς να απορροφηθεί. Και μην σκέφτεστε τη βρώμη αποκλειστικά ως τροφή για το πρωινό. Μπορείτε να την απολαύσετε σε κάθε γεύμα.

Φρούτα

Αν το καλοσκεφτούμε, είναι η πιο απλή λύση. Κάθε φορά που νιώθουμε την ανάγκη να φάμε κάτι γλυκό, ένα φρούτο ίσως είναι αυτό που χρειαζόμαστε. Μηδέν τεχνητή ζάχαρη, πολλές φυτικές ίνες και πολύτιμα αντιοξειδωτικά!


Πηγή: iatronet.gr
_