Υποφέρετε από αϋπνίες; Δείτε μέχρι ποια ώρα μπορείτε να πίνετε καφέ


Μια μέρα χωρίς καφέ μοιάζει για τους περισσότερους από εμάς σαν ένας τρομακτικός εφιάλτης, αλλά και ένας καλό βραδυνός ύπνος μας ξεκουράζει και μας αναζωογονεί.

Και τα δύο, όμως, αυτά υπέροχα πράγματα -ο καφές και ο ύπνος- προφανώς δεν μπορούν να συνδυαστούν και με τον πλέον αρμονικό τρόπο.

Ενώ η καφεΐνη μάς επηρεάζει όλους με διαφορετικούς τρόπους, η κατανάλωσή της κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να ελαττώνει την ικανότητά μας να κάνουμε έναν ξεκούραστο ύπνο το βράδυ. Τόσο πολύ μάλιστα, που πρέπει να προσέξουμε και να μην καταναλώνουμε τη βασική ουσία του καφέ, μετά από μια συγκεκριμένη ώρα.

«Αυτό που εισάγετε στο σώμα σας, μπορεί να επηρεάσει έντονα τον ύπνο σας», δήλωσε ο Δρ Andrew Rochford στο αυστραλιανό σάιτ «Mamamia».

Παρόλο που η επίδραση της καφεΐνης βασίζεται εν μέρει στη γενετική σύνθεση του κάθε ατόμου, οι περισσότεροι από εμάς θα βρεθούμε αρνητικά επηρεασμένοι από έναν μεσημεριανό καφέ. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι η καφεΐνη αλλάζει τη χημεία του εγκεφάλου και αποκλείει τη δράση της φυσικής εγκεφαλικής χημικής ουσίας που σχετίζεται με τον ύπνο.

«Μπορείτε να «την γλυτώσετε» με έναν καφέ το απόγευμα, πιθανώς το αργότερο από τις μία έως δύο μ.μ.», ενημερώνει ο Δρ Rochford. Εάν αντιμετωπίζετε τακτικά προβλήματα στον ύπνο ή είστε ευαίσθητοι στην καφεΐνη, τότε ο Δρ Rochford συνιστά να έχετε πιει την τελευταία κούπα καφέ, ακόμη πιο νωρίς.

«Πρέπει να έχετε δικό σας βαρόμετρο, αλλά ο γενικός κανόνας είναι: όχι μετά το μεσημεριανό γεύμα», συμπληρώνει.


Πηγή: now24.gr
_