Υγιεινά και εύκολα σνακ για την παραλία


Οι εξορμήσεις στην παραλία και η έντονη δραστηριότητά μας, όπως είναι το κολύμπι, σίγουρα μας ανοίγουν την όρεξη.

Ωστόσο, δεν θα πρέπει να πέφτουμε με τα μούτρα στο φαγητό και ειδικά σε τροφές που είναι ανθυγιεινές και γεμάτες θερμίδες. Το καλύτερο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να ετοιμάσουμε από το σπίτι υγιεινά σνακ, τα οποία θα μας βγουν φθηνότερα και δεν θα επιβαρύνουν ούτε την υγεία μας, ούτε τη ζυγαριά μας! Παρακάτω σας δίνουμε κάποιες ιδέες για σνακ, που θα σας διευκολύνουν.

Φρούτα – Φρουτοσαλάτα

Τα καλοκαιρινά φρούτα είναι δροσιστικά, γευστικά και αρέσουν σε όλους. Μάλιστα, η γκάμα είναι μεγάλη, που σημαίνει ότι μπορείτε να φτιάξετε μία πλούσια και πολύχρωμη φρουτοσαλάτα. Αν δεν έχετε χρόνο, μπορείτε να πάρετε μαζί μπανάνα, που είναι η πιο βολική κι εύκολή λύση.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί αποτελούν ένα υγιεινό σνακ, αφού είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, πολυακόρεστα λιπαρά και βιταμίνες. Προτιμήστε, βέβαια, τους ανάλατους.

Αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα φρούτα όπως δαμάσκηνα, σύκα, σταφίδες, είναι επίσης ένα υγιεινό σνακ. Αν δεν σας αρέσουν, εναλλακτικά, μπορείτε να φτιάξετε ένα υπέροχο μείγμα ξηρών καρπών με αποξηραμένα φρούτα, που θα σας δώσουν ενέργεια.


Τοστ ή μικρά σάντουιτς

Μία ασφαλής επιλογή είναι τα τοστ ή τα μικρά σάντουιτς με στρογγυλό ψωμί. Μέσα σε αυτά μπορείτε να βάλετε κοτόπουλο ή τόνο, συνδυάζοντάς τα με λαχανικά ή τυρί. Εναλλακτικά, μπορείτε να πάρετε μαζί κουλούρι Θεσσαλονίκης ή κριτσίνια, που ομοίως θα τα συνοδεύσετε με τυράκια ή σταφιδόψωμο.

Φρέσκα λαχανικά

Μπορείτε επίσης να πάρετε μαζί σας φρέσκα ωμά λαχανικά, όπως αγγούρι, ντομάτα ή καρότο. Κόψτε τα σε στικ, ενώ συνοδεύστε τα επίσης με τυράκι.

Μπάρες δημητριακών

Σε περίπτωση που δεν έχετε προλάβει να οργανωθείτε, μία καλή ιδέα είναι οι μπάρες δημητριακών.
Και μην ξεχνάτε, να έχετε μαζί σας ψυγειάκι, ώστε να τα βάλετε μέσα. Και μπόλικο νερό, δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ.


Πηγή: onmed.gr
_