Το φαινόμενο Λώλη στην ΕΛΑΣ - Μην πυροβολείτε τον πιανίστα

Το τελευταίο διάστημα ενέσκυψε δριμύ, οξύ και ενίοτε ως σόλοικος βαρβαρισμός το φαινόμενο Μιχάλης Λώλης μέσα στην ΕΛΑΣ ως κάρφος στην
χρηστοήθεια της.

Και το ερώτημα είναι πως και γιατί. Μήπως επειδή εκφράζει κάτι το διαφορετικό που μέχρι πρότινος είχε την ετικέτα του ταμπού; Μάλλον ναι, καθώς μέχρι επίσης πρότινος, το πιο αγαπημένο θέμα συζήτησης μεταξύ των μελών της οικογένειας της ΕΛΑΣ, ήταν τα τατουάζ και το μούσι.

Μήπως επειδή δεν έχουμς μάθει ως κοινωνία να δεχόμαστε και να αποδεχόμαστε το διαφορετικό; Μάλλον ναι κι εδώ οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι κι εμάς μας ξάφνιασε ο διαπρύσιος χαρακτήρας και η χωροχρονική ορμή με τα οποία έγιναν όλα. Ο πρώτος ανοιχτά γκέι αστυνομικός.

Μάλλον όμως εδώ σταματούν τα μήπως και η ασυλία του πιανίστα που δίνει τον μουσικό τόνο και τον χαρακτήρα μέσα στο ζωτικό του χώρο.

Ο κ. Λώλης από ένα σημείο και μετά άρχισε να μην σέβεται ο ίδιος τη διαφορετικότητα και τη δική του χρηστοήθεια. Η ηγεσία πολύ σοφά κατά την άποψη μας, τοποθέτησε στη θέση του υποδιοικητή της ρατσιστικής βίας (παρεμπίμπτων ερώτημα, γιατί η θέση του επικεφαλής του τμήματος εξακολουθεί να καλύπτεται με απόσπαση; Μήπως διατηρείται "ζεστή" η καρέκλα;) έχοντας εξασφαλισμένο άλλοθι για τον οποιονδήποτε αμφισβητία ή πνεύμα αντιλογίας. Ποιος θα επικρίνει την αστυνομία για δίκες προθέσεων και σκοπιμότητες, όταν εκεί που απευθύνεται ο πολίτης για να καταγγείλλει διακρίσεις και ρατσισμό, έχει απέναντι του ένα κατεξοχήν θύμα διακρίσεων;

Η ηγεσία έπραξε το αυτονόητο για οποιονδήποτε σκεπτόμενο καθήκον της. Ο κ.Λώλης όμως. Έριξε στον λάκο των διακρίσεων από τον οποίο μόλις είχε βγει συλλήβδην τους συναδέλφους του, εξομοιώντας τους αρχικά ως το συνώνυμο της ρατσιστικής βίας και στη συνέχεια ταξινομώντας τους και καταχωρίζοντας τους με διχαστικές διακρίσεις. Ο κ. Λώλης, εάν συμμαζέψει λίγο την αλαζονεία και τον αβδηριτικό βερμπαλισμό του, μπορεί -και έχει τις δυνατότητες- ν' αποτελέσει ένα χρήσιμο κεφάλαιο για την αστυνομία. Σε άλλη περίπτωση θα αυτοκαταστραφεί 





_