Η καλύτερη διατροφή για άνδρες άνω των 50 ετών


Η διατροφική μας συμπεριφορά, ανεξάρτητα από την ηλικία μας, είναι αυτή που βοηθά την υγεία μας και φροντίζει τον οργανισμό μας απέναντι σε πιθανούς κινδύνους.

Ειδικά, όμως, όσο περνούν τα χρόνια είναι καλό να ακολουθούμε κάποιους κανόνες και να κάνουμε διατροφικές αλλαγές για να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε την υγεία μας.

Ποιες είναι όμως αυτές οι αλλαγές;

Βάλτε χρώμα στο πιάτο σας

Πράσινα λαχανικά, αλλά και λαχανικά κάθε χρώματος είναι ανάγκη να βρίσκονται καθημερινά στη διατροφή σας. Ένα μικρό μυστικό για τα χρώματα των λαχανικών (και των φρούτων): οι περισσότερες χρωστικές είναι στην πραγματικότητα ισχυρά αντιοξειδωτικά, που φροντίζουν την υγεία μας. Δοκιμάστε, λοιπόν, να εισάγετε στη διατροφή σας το σπανάκι, το λάχανο, τις πιπεριές, αλλά και την κολοκύθα.

Φρέσκα φρούτα

Τα φρούτα μάς προσφέρουν αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, αλλά και πολλές φυτικές ίνες. Προσθέστε τα στο πρωινό σας, για ένα γερό ξεκίνημα της ημέρας. Επιλέξτε να τα καταναλώνετε με τη φλούδα τους, όπως τα μήλα και τα αχλάδια, καθώς οι φλούδες έχουν μεγαλύτερη συγκέντρωση θρεπτικών συστατικών.

Δημητριακά ολικής άλεσης

Αποφύγετε τα επεξεργασμένα δημητριακά και επιλέξτε μόνο ολικής άλεσης. Η βρώμη είναι μια εκπληκτική επιλογή, όπως και η κινόα, καθώς θα σας γεμίσουν με φυτικές ίνες και θα σας επιτρέπουν να αισθάνεστε χορτασμένοι για περισσότερη ώρα.


Low-fat γαλακτοκομικά

Τα οστά σας χρειάζονται ασβέστιο για να είναι υγιή και δυνατά και δεν υπάρχει καλύτερη πηγή ασβεστίου από τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Επιλέξτε low-fat, για να μειώσετε την πρόσληψη αχρείαστων, κορεσμένων λιπαρών.

Περισσότερη πρωτεΐνη

Κοτόπουλο, ψάρι, αυγά, αλλά και ξηροί καρποί πρέπει να βρίσκονται στη διατροφή σας συχνά. Αυτές οι πηγές πρωτεΐνης σας προσφέρουν πολλά ακόμη θρεπτικά συστατικά και μπορούν να δημιουργήσουν αναρίθμητους συνδυασμούς στο πιάτο με λαχανικά, ώστε να μην βαρεθείτε ποτέ.

Τα σωστά λιπαρά

Πρέπει να είμαστε μετριοπαθείς με τα λιπαρά που καταναλώνουμε, αλλά όσον αφορά τα καλά, ακόρεστα λιπαρά, γνωρίζουμε πως είναι αναγκαία. Αγαπήστε το ελαιόλαδο, τα ψάρια, όπως ο σολομός, αλλά και τους ξηρούς καρπούς.

Λιγότερο αλάτι

Προσέξτε την αρτηριακή σας πίεση και περιορίστε το αλάτι στη διατροφή σας. Μην το κόψετε, απλά φροντίστε να μην καταναλώνετε πολύ. Για να δώσετε στο φαγητό σας ιδιαίτερη γεύση (που μπορεί να γίνει πολύ πιο ενδιαφέρουσα από την αλμυρή) επιλέξτε μπαχαρικά και βότανα.


Πηγή: iatronet.gr
_