Δεν χάνετε κιλά; Μήπως φταίει αυτή η συνήθειά σας;


Σε υπερκατανάλωση θερμίδων και επομένως σε αύξηση του σωματικού βάρους μπορεί να οδηγήσει η έλλειψη του ύπνου, σύμφωνα με μελέτες.

Αυτό σημαίνει ότι αν δεν κοιμάστε αρκετά μπορεί να πάρετε παραπάνω κιλά και μάλιστα χωρίς να καταλάβετε το λόγο. Κατά μέσο όρο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, αυτοί που κοιμόντουσαν λιγότερο λάμβαναν 385 επιπλέον θερμίδες την ημέρα. Ένα κιλό σωματικού βάρους αντιστοιχεί σε περίπου 7.000 θερμίδες, οπότε οι 385 θερμίδες την ημέρα σε διάστημα ενός μήνα αντιστοιχούν σε επιπλέον 1,5 κιλό, ενώ σε διάστημα ενός έτους σε 20 ολόκληρα κιλά!

Επιπλέον, οι ειδικοί λένε ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται λίγες ώρες υιοθετούν σε γενικές γραμμές μια διατροφή πιο φτωχή σε πρωτεΐνες αλλά πιο πλούσια σε λιπαρά.



Πηγή: baby.gr