Μείνετε λεπτοί, υγιείς και δυνατοί ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές!


Το να νοσήσουμε είναι κάτι που δεν θα μπορέσουμε να αποφύγουμε εσαεί, γι’ αυτό σημαντικό είναι να οχυρώσουμε τον οργανισμό μας για να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε επαρκώς σε αυτές τις περιπτώσεις.

Ο ένας τρόπος είναι να πηγαίνουμε συχνά στο γυμναστήριο. Αν δεν μπορείτε ή δεν θέλετε να πάτε στο γυμναστήριο, υπάρχουν 10 χρυσές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να μείνετε λεπτοί, υγιείς και δυνατοί!

Κόψτε τα λευκά τρόφιμα

Ο ευκολότερος τρόπος για να χάσετε βάρος και να βελτιώσετε την υγεία σας; Απαλλαγείτε από τις λευκές τροφές! Τα περισσότερα λευκά τρόφιμα (ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, ζάχαρη, αλεύρι) είναι κατασκευασμένα κυρίως από εξευγενισμένους υδατάνθρακες και αχρείαστες θερμίδες. Η μείωση της κατανάλωσής τους είναι ένας από τους γρηγορότερους τρόπους να χάσετε κιλά και να βοηθήσετε τον οργανισμό σας. Υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις στον κανόνα, όπως τα ασπράδια αυγών, το κουνουπίδι και τα ψάρια.

Ρίξτε το στο μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι η καλύτερη επιλογή για τον οργανισμό σας, επειδή καθαρίζει το συκώτι και βοηθά στην καταπολέμηση του καρκίνου. Για να αποκομίσετε τα περισσότερα οφέλη, ο γιατρός προτείνει τον καθαρισμό και το κόψιμο των μπρόκολων πέντε έως 10 λεπτά πριν από το μαγείρεμα στον ατμό ή στο φούρνο μικροκυμάτων τους (αντί του βρασμού) για να διατηρήσουν τις ουσίες που προστατεύουν από τον καρκίνο.

Πάρτε την ημερήσια δόση βιταμίνης D

Νέα έρευνα αναφέρει ότι η βιταμίνη D μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην απώλεια βάρους ελέγχοντας την όρεξη και βοηθώντας τα λιπώδη κύτταρα να ενεργοποιήσουν το μεταβολισμό. Η «βιταμίνη του ήλιου» βοηθάει επίσης το σώμα σας να απορροφήσει καλύτερα το ασβέστιο για την ενίσχυση των οστών, βελτιώνει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, μειώνει τη φλεγμονή, ενώ μπορεί ακόμη και να προστατεύει από ορισμένες μορφές καρκίνου.

Οι καλύτερες πηγές βιταμίνης D είναι ο σολομός, ο τόνος, το σκουμπρί και μην ξεχνάτε την πιο βολική πηγή όλων: το φως του ήλιου. Η βιταμίνη D στην πραγματικότητα παράγεται στο σώμα σας, όταν οι υπεριώδεις ακτίνες από τον ήλιο χτυπήσουν το δέρμα σας.

Πιείτε περισσότερο νερό

Το πόσιμο νερό αποτελεί μία επιτακτική ανάγκη για να παραμείνουμε υγιείς και να χάσουμε βάρος. Υπάρχουν τόσοι πολλοί λόγοι για να είμαστε ενυδατωμένοι, ενώ είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι η δίψα συχνά μεταμφιέζεται ως πείνα και το νερό είναι το καλύτερο ενεργειακό ποτό!

Αντί για συμπληρώματα διατροφής πιείτε τσάι

Το πράσινο τσάι είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ενισχύσετε την απώλεια βάρους και την υγεία σας. Ενισχύει το μεταβολισμό σας, αλλά περιέχει επίσης την υψηλότερη συγκέντρωση αντιοξειδωτικών που προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις, ακόμη και ορισμένες μορφές καρκίνου. Πιείτε μερικά φλιτζάνια πράσινο τσάι για να πάρετε όλα τα καταπληκτικά οφέλη της.

Καταναλώστε θρεπτικά συστατικά, όχι θερμίδες

Ενώ η ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνετε είναι ζωτικής σημασίας για την απώλεια βάρους, η ποιότητα του φαγητού σας είναι συχνά πιο σημαντική. Η απώλεια βάρους δεν γίνεται μόνο κόβοντας θερμίδες. Ο εγκέφαλός σας ψάχνει για τα θρεπτικά συστατικά, όχι τις θερμίδες και θα τρώτε μέχρι να μείνετε ικανοποιημένοι. Για να παραμείνετε λεπτοί και υγιείς, καταναλώστε φυτικές ίνες, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και άπαχο κρέας.

Καθυστερείστε το επιδόρπιο

Δεν χρειάζεται να ξεχάσετε εντελώς το επιδόρπιο, απλώς προσπαθήστε να μην το καταναλώσετε αμέσως μετά το δείπνο. «Αποφύγετε τα γλυκά αμέσως μετά από ένα γεύμα, δεδομένου ότι η ζάχαρη διαταράσσει την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Η καλύτερη στιγμή για ένα γλυκό κέρασμα είναι περίπου δύο ώρες αφού τελειώσετε το γεύμα σας. Να θυμάστε ότι η μαύρη σοκολάτα είναι πάντα το καλύτερο επιδόρπιο. Οι φλαβονόλες που βρίσκονται στο κακάο βελτιώνουν την κυκλοφορία και την αύξηση της ροής του αίματος προς τον εγκέφαλο.

Κοιμηθείτε περισσότερο για να αδυνατίσετε

Στερώντας από το σώμα σας τον ύπνο μπορείτε να επιταχύνετε τη διαδικασία γήρανσης και να δυσκολέψετε την απώλεια βάρους. Ο εγκέφαλος ποθεί υδατάνθρακες όταν είστε κουρασμένοι, με αποτέλεσμα η δίαιτα να πάει περίπατο. Προσπαθήστε να κάνετε -τουλάχιστον- ένα καλό επτάωρο ύπνο κάθε βράδυ για να επιτρέψετε στο σώμα σας την αποκατάσταση και την προστασία των λειτουργιών των ζωτικών οργάνων.

Κάντε το πρωινό… υποχρεωτικό!

Το πρωινό εξακολουθεί να είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας! Η παράκαμψη του πρώτου γεύματος της ημέρας μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για παχυσαρκία περισσότερο από τέσσερις φορές. Αν δεν τρώτε σωστά όταν ξυπνάτε, το σώμα σας αισθάνεται πείνα και επιβραδύνει το μεταβολισμό σας για να αντισταθμίσει. Στη συνέχεια, όταν το σώμα σας παρουσιάζεται με το φαγητό αργότερα, καταναλώνετε περισσότερο για να ικανοποιήσετε την πείνα σας και τα μεταβολίζετε πιο σιγά-μια συνταγή για την αύξηση του σωματικού βάρους.



Πηγή: typosthes.gr