Δείτε πώς κατασκευάζεται το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο!


Το ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο παρουσίασε στην περσινή Έκθεση της Γενεύης η Bugatti, τη Chiron, που αντικατέστησε τη Veyron.

Η Chiron ανήκει στα τελευταίας εσοδείας hypercars και αποτελεί μια νέα εξέλιξη για τα αυτοκίνητα του είδους.

Με έδρα το Molsheim, η Bugatti με τη μακρά παράδοση στις υπερκατασκευές ανέβασε και άλλο τον πήχη σε όλους τους τομείς. Με 8λιτρο W16 κινητήρα 1.500 ίππων, ροπή 163,1 kgm από τις 2.000 έως τις 6.000 rpm και αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες, η Chiron είναι ένα από τα πιο εξεζητημένα hypercar.

Από τη στιγμή που θα την παραγγείλετε και ανάλογα με τον εξοπλισμό εξατομίκευσης που θα προσθέσετε, η Bugatti θα χρειαστεί περίπου 9 μήνες για να την κατασκευάσει.


Βέβαια, η διαδικασία παραγγελίας δεν είναι εύκολη υπόθεση μιας και τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής είναι πολλά. Η Bugatti Chiron διαθέτει 23 επιλογές χρώματος, 8 επιλογές για τα ανθρακονημάτινα μέρη, 31 επιλογές δέρματος για την καμπίνα, 8 επιλογές υφάσματος alcantara, 30 ραφές διαφορετικού χρώματος και πλέξης, 18 επιλογές μοκέτας και 11 χρώματα ζωνών ασφαλείας.

Και αν όλα αυτά σας φαίνονται λίγα, η Bugatti προσφέρει 1.000άδες συνδυασμούς μεταξύ των χρωμάτων, καθώς και δυνατότητα παραγγελίας χρώματος μέσω δείγματος. Σε όλα αυτά, προσθέστε και τις διάφορες σχεδιαστικές επιλογές σε λογότυπα που μπορούν να κοσμήσουν τόσο το εξωτερικό, όσο και την καμπίνα.

Από τη στιγμή που θα υπογράψετε την παραγγελία και θα διαλέξετε τις επιλογές της αρεσκείας σας, η Chiron θα περάσει κάτι παραπάνω από έξι μήνες στο «Atelier» της Bugatti. Το Atelier είναι οι εγκαταστάσεις παραγωγής της φίρμας, βρίσκεται στο Molsheim της Αλσατίας και αποτελεί το σπίτι της φίρμας από το 1909.

Στο Atelier των 1.000 τετραγωνικών μέτρων κατασκευάστηκε η Veyron και όλες της οι εκδόσεις. Τώρα η Bugatti και οι 20 εξειδικευμένοι μηχανικοί της συναρμολογούν την ξεχωριστή και ιδιαίτερη Chiron των 1.800 διαφορετικών εξαρτημάτων.


Η διαδικασία συναρμολόγησης και κατασκευής προβλέπει στάση σε 12 σταθμούς, χωρίς ρομπότ, ξεκινώντας από το τμήμα συναρμολόγησης της μετάδοσης που έρχεται προσυναρμολογημένη από το εργοστάσιο κινητήρων της Volkswagen στο Salzgitter.

Λίγο πριν το αμάξωμα δεχθεί γυάλισμα και μια προστατευτική μεμβράνη, οι δοκιμαστές της Bugatti οδηγούν τη Chiron με ταχύτητες που κυμαίνονται από 250 έως 300 km/h και πριν δοθεί η τελική έγκριση, την οδηγούν για άλλα 50 km.

Φέτος, θα κατασκευαστούν 70 Chiron και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε.

Δείτε τις φωτογραφίες από το Atelier:























Πηγή: drive.gr