Το διαφημιστικό σποτ που απέρριψε εταιρεία και έγινε viral κατακτώντας τις καρδιές των χρηστών του διαδικτύου


Ένας 26χρονος Γερμανός φοιτητής δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ για την εταιρεία Adidas, τα στελέχη, όμως, του τμήματος επικοινωνίας της εταιρείας θα έχουν σίγουρα μετανιώσει που το αγνόησαν.

Το απίστευτα συγκινητικό διαφημιστικό σποτ κάνει το γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ημέρες, κατακτώντας τις καρδιές των χρηστών του ίντερνετ και έχει πάνω από 5.500.000 προβολές!

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η ανάδειξη ενός διαφημιστικού σποτ σε viral video είναι κάτι που ονειρεύεται κάθε εταιρεία. Αυτή η περίπτωση ωστόσο διαφέρει, αφού η Adidas όχι μόνο δεν πλήρωσε δεκάρα για τη δημιουργία του εν λόγω διαφημιστικού αλλά το είχε μάλιστα αγνοήσει επιδεικτικά όταν ο δημιουργός του το έστειλε στο τμήμα επικοινωνίας της.

Το συγκινητικό βιντεάκι αποτελεί δημιουργία του Γερμανού φοιτητή σε σχολή κινηματογράφου Eugen Merher, ο οποίος, παρά τη νεαρή του ηλικία, καθώς είναι μόλις 26 ετών, πέτυχε κάτι που πολλοί εμπειρότεροι σκηνοθέτες δεν έχουν καταφέρει να κάνουν: να συγκινήσουν το κοινό μέχρι δακρύων μέσα σε μόλις λίγες δυνατές σκηνές.

Στο διαφημιστικό διάρκειας 1 λεπτού και 40 δευτερολέπτων πρωταγωνιστεί ένας ηλικιωμένος πρώην μαραθωνοδρόμος, ο οποίος ζει μια μονότονη ζωή σε έναν οίκο ευγηρίας.

Μια μέρα, ανακαλύπτει τα παλιά, ταλαιπωρημένα του Adidas και αποφασίζει να ξαναζήσει τα νεανικά του χρόνια φορώντας τα και βγαίνοντας να τρέξει. Παρά το γεγονός ότι το προσωπικό προσπαθεί να καταπνίξει τη λαχτάρα του για ελευθερία, τελικά ο ηλικιωμένος καταφέρνει να «αποδράσει» με τη βοήθεια των φίλων του και να τρέξει ξανά με τα αγαπημένα του αθλητικά.

Δείτε το βίντεο:



Πηγή: protothema.gr