Πώς θα φέρετε το γυμναστήριο στο … σπίτι σας!


Βαρεθήκατε το γυμναστήριο ή δεν έχετε χρόνο για πήγαινε – έλα, όμως θέλετε να κάνετε κάτι για σώμα σας. Φέρτε το γυμναστήριο στο σπίτι σας!

Πώς θα το κάνω αυτό;

Δεν θέλει κόπο. Πολύ. Θέλει απλά έξυπνες επιλογές και ένα ικανοποιητικό αρχικό budget, το οποίο όμως σε καμία περίπτωση δεν θα πάει χαμένο εκτός κι αν καταλήξετε να χρησιμοποιείτε τις μπάρες για να μαζεύετε τη σκόνη κάτω από τον καναπέ, τα λάστιχα για να πετυχαίνετε πουλιά στα σύρματα και τον πάγκο για τα σιδερωμένα ρούχα. Θα το κάνατε ποτέ αυτό;

Μάλλον όχι, αν θεωρήσουμε ότι κάνατε κλικ σε αυτό το άρθρο γιατί πραγματικά θέλετε να γυμναστείτε στο σπίτι. Στο ζουμί λοιπόν, τι χρειάζεστε;

Τα απολύτως απαραίτητα

Ένα σετ αλτήρες με βιδωτά κιλά: Μπορείτε να πάρετε και αυτούς εδώ που ρυθμίζονται από 1 μέχρι 24 κιλά, αλλά κοστίζουν περί τα 400€, επομένως στοχεύστε σε δύο γυμνούς αλτήρες που κοστίζουν περί τα 8€ έκαστος.

Δίσκοι κιλών: Από 0,5 μέχρι 5 κιλά είναι ένα καλό εύρος για αρχάριους ασκούμενους άνδρες και γυναίκες με τους δίσκους των 0,5 κιλών να ενδείκνυνται για απομονωτικές ασκήσεις και των 2,5 και 5 για τις υπόλοιπες. Υπολογίστε ότι κοστίζουν περί τα 8€ ο πεντόκιλος. Αν σας επιτρέπει το budget σας και κάνετε «βαριές» ασκήσεις, όπως άρσεις θανάτου και καθίσματα, μπορείτε να πάρετε και 10κιλούς.

Ένα μονόζυγο: Βιδωτό καλύτερα για να μην έχετε δράματα σε περίπτωση που δεν «πιάσει» καλά στο κούφωμα της πόρτας.

Σετ λάστιχα: Επιμένουμε στο «σετ» γιατί ένα λάστιχο δεν θα σας κάνει σχεδόν τίποτα. Ένα σετ λάστιχων όμως προσφέρει ικανοποιητική αυξομείωση του βάρους, μιας και μπορείτε να τα συνδέσετε και να αυξήσετε την αντίσταση ανάλογα με τη σωματική σας κατάσταση.

Τα προαιρετικά

Ένας ιμάντας TRX ή τύπου TRX, (ο ομώνυμος κοστίζει περί τα 180€, οπότε αν θέλετε κάτι πιο οικονομικό μπορείτε να πάρετε κάποιον «τύπου» με λιγότερα από 50€): Κλειδώνει εύκολα σε οποιαδήποτε πόρτα και ανοίγει το δρόμο για ένα σωρό ασκήσεις με το βάρος του σώματος σε κάθε πιθανό συνδυασμό.

Δάπεδο: Αν οι δίσκοι κιλών που έχετε πάρει «βαραίνουν» όσο περνά ο καιρός, τότε ενδεχομένως να χρειαστεί να επενδύσετε σε ένα πλαστικό δάπεδο όπως αυτά που έχουν τα γυμναστήρια. Θα σας γλιτώσει από τα παράπονα των γειτόνων για τη φασαρία με κάθε «γκντούπ» ή τη γκρίνια του ιδιοκτήτη για κανένα σπασμένο πλακάκι αν το σπίτι δεν είναι δικό σας.

Μηχάνημα αερόβιας: Μπήκε στα προαιρετικά, μιας και δεν προσφέρει κάτι σημαντικό τουλάχιστον όσον αφορά την προθέρμανση. Ζέσταμα μπορείτε να κάνετε ούτως ή άλλως με το βάρος του σώματος/επιτόπιο τρέξιμο/άλματα/ βασικές κινητοποιήσεις αρθρώσεων και λειτουργικά σετ με λιγότερα κιλά από τα κανονικά σας σε βασικές ασκήσεις όπως τα καθίσματα, οι πιέσεις και οι έλξεις. Αν το budget σας είναι «δυνατό», τότε μπορείτε να πάρετε έναν διάδρομο ή ακόμα καλύτερα ένα κωπηλατοεργόμετρο για συνολική εκγύμναση της πλειοψηφίας των μυϊκών ομάδων.



Πηγή: in2life.gr