Πώς να επιστρέψεις στη δίαιτά σου μετά τις γιορτές


Μετά τις γιορτινές … κραιπάλες, όπου ήταν πολύ δύσκολο να αντισταθείτε στα πεντανόστιμα γλυκά και στα κάθε λογής φαγητά, ήρθε η ώρα να επιστρέψετε στη δίαιτα που ακολουθούσατε και σας βοήθησε να ξαναφορέσετε το αγαπημένο σας παντελόνι.

Αν σκέφτεστε, όμως, ότι όλα καταστράφηκαν και σας πιάνει πανικός, να είστε σίγουροι ότι αυτό δεν σας χρειάζεται καθόλου! Υπάρχουν πέντε εύκολοι τρόποι να επιστρέψεις στο πρόγραμμά σας και να συνεχίσετε να προσπαθείτε ώστε να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας.

1. Βάλτε καινούριους κανόνες
Κατά την περίοδο των εορτών καταναλώσατε τροφές που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα το κάνατε. Φροντίστε μετά τις γιορτές να καταναλώνετε ολιγοθερμικά σνακ, έτσι ώστε να μην νιώθετε την έλλειψη, αλλά και για να μην πεινάτε.

2. Κρατήστε ημερολόγιο για το τι τρώτε
Για να αποφύγετε να ξεφύγετε εντελώς και να παίρνετε επιπλέον θερμίδες, μπορείτε να σημειώνετε σε ένα ημερολόγιο αυτά που τρώτε και πίνετε όλη την ημέρα.  Με αυτό τον τρόπο θα ξέρετε ακριβώς τι γίνεται στο σώμα σας και πόσες θερμίδες έχετε πάρει.

3. Κάντε ένα μικρό «reset»
Αν παρασυρθείτε κάποια μέρα, τότε μπορείτε να επανέλθετε πάλι κάνοντας ένα μικρό reset. Επιστρέψτε γρήγορα στην καθημερινή σας προπόνηση και ξεκινήστε να ελέγξετε και πάλι το φαγητό και τα σνακ που τρώτε.

4. Κάντε μια λίστα με ψώνια και αγοράστε μόνο αυτά
Να θυμάστε πως ότι βάλετε μέσα στο καλάθι του σούπερ μάρκετ, θα καταλήξει σταδιακά στην κοιλιά σας! Γι’ αυτό φροντίστε να μην ψωνίζετε άσκοπα και να κάνετε μια λίστα με τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε. Προσέξτε να μείνετε πιστοί στη λίστα και να αντισταθείτε στους πειρασμούς.

5. Μην τα βάζετε με τον εαυτό σας
Εντάξει, ξεφύγατε λίγο από τη δίαιτα που ακολουθούσατε. Έχετε, όμως, αυτό το δικαίωμα, ειδικά κατά τη διάρκεια των γιορτών. Μπορεί να προσπαθείτε να αλλάξετε τις συνήθειές σας, αλλά μην ξεχνάτε ότι είχατε μερικές ανθυγιεινές συνήθειες στο παρελθόν που δύσκολα κόβονται. Όταν συμβαίνει αυτό, μην τα βάζετε με τον εαυτό σας και μην τα παρατήσετε και «κατρακυλήσετε» ακόμη παραπάνω. Αντιθέτως, χρησιμοποιήστε αυτό το παραστράτημα ως κίνητρο για να συνεχίσετε τη διατροφή σας. Να θυμάστε ότι δεν έχετε αποτύχει.



Πηγή: the-man.gr