Πονάτε; Ένα μπαλάκι του τένις είναι αυτό που χρειάζεστε!


Όποια και αν είναι η καθημερινότητά σας, είτε δουλεύετε σε μια δουλειά που απαιτεί να είστε πολλές ώρες καθισμένος είτε ασκείστε καθημερινά, μπορεί ενίοτε να προκληθούν διάφορες ενοχλήσεις σε συγκεκριμένα «ευαίσθητα» σημεία στο σώμα (γόνατα, μέση, αυχένα), οι οποίες οφείλονται κατά κύριο λόγο στη δημιουργία «κόμπων» σε διάφορες περιοχές των μυών.

Η καθιστική ζωή ευθύνεται επίσης και για τη βράχυνση, δηλαδή τη μείωση της ελαστικότητας συγκεκριμένων μυών, η οποία με τη σειρά της προκαλεί ενοχλήσεις ή/και πόνους σε διάφορες αρθρώσεις.

Αν έχετε κάνει εξετάσεις και δεν έχουν δείξει τίποτα, τότε μπορείτε να δοκιμάσετε συγκεκριμένες τεχνικές που μπορείτε να κάνετε μόνοι σας, στο σπίτι, με μηδενικό κόστος.

Ή για την ακρίβεια με ελάχιστο κόστος, όσο δηλαδή κοστίζουν δύο μπαλάκια του τένις. Ναι, καλά διαβάσατε! Το απόλυτο αξεσουάρ της… παραλίας μπορεί να κάνει θαύματα και να μας ανακουφίσει σε διάφορα «πονεμένα» σημεία.

Δείτε παρακάτω πώς και έχετε κατά νου ότι οι κινήσεις θα πρέπει να γίνονται ελεγχόμενα και με μέτρια ένταση, έτσι ώστε να μην πονάμε.

Πόνος στο πέλμα
Το μπαλάκι βοηθά στο να χαλαρώσει η «καμάρα» και οι συνδετικοί της ιστοί. Κρατηθείτε από μια καρέκλα ή τοίχο για να είστε σταθεροί και κάντε την κίνηση που φαίνεται στο βίντεο, με το πέλμα σας.



Ενοχλήσεις στα γόνατα
Η μπάλα μπορεί να βοηθήσει στη διάταση των ιστών που λόγω βράχυνσης ενίοτε ευθύνονται για ενοχλήσεις στο γόνατο. Δείτε παρακάτω μια ακολουθία κινήσεων που θα σας ανακουφίσουν.



Πόνος/μούδιασμα στα ισχία
Συνήθως οφείλεται σε «σφιχτούς» μύες περιοχών όπως ο γλουτός, που … ταλαιπωρούνται από τις υπερβολικές ώρες καθισιού. Δείτε παρακάτω πώς θα τους χαλαρώσετε.



Πόνοι στη μέση
H κάτω περιοχή της πλάτης είναι εκείνη που συνήθως ταλαιπωρείται από τις περισσότερες ενοχλήσεις. Χρησιμοποιώντας μία (ή και δύο μπάλες μέσα σε ένα δίχτυ ή μια κάλτσα) όπως δείχνει το παρακάτω βίντεο, μπορείτε να χαλαρώσετε τους μύες της περιοχής και να ανακουφιστείτε.



Πόνος στον αυχένα/πάνω μέρος της πλάτης

Εξίσου «δημοφιλής» περιοχή για ενοχλήσεις είναι εκείνη που ξεκινά από το πίσω μέρος του λαιμού, και καταλήγει μέχρι σχεδόν τη μέση της σπονδυλικής μας στήλης. Χρησιμοποιώντας ένα ή και δύο μπαλάκια του τένις μπορείτε και πάλι να κάνετε… θαύματα.





Πηγή: in2life.gr