Νυχτερινός βήχας: Πώς θα ανακουφιστείτε;


Ο νυχτερινός βήχας είναι έντονα ενοχλητικός όχι μόνο για τους πάσχοντες , αλλά και για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της Αμερικανικής Πνευμονολογικής Εταιρείας ο βήχας αποτελεί τον πλέον αποτελεσματικό μηχανισμό άμυνας του αναπνευστικού μας συστήματος όταν κάποιο ξένο σώμα εισβάλλει στους αεραγωγούς των πνευμόνων. Ο βήχας όχι μόνο δεν κρύβεται αλλά μπορεί να κοπεί μαχαίρι χωρίς φάρμακα.

Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να ανακουφιστείτε από το νυχτερινό βήχα!

Τσάι με μέλι
Κάθε ζεστό ρόφημα όπως είναι το τσάι έχει την ιδιότητα να διασπά τη βλέννα που συσσωρεύεται στους αεραγωγούς. Καλό είναι να προσθέσετε και μια κουταλιά μέλι αφού έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες που μειώνουν τη φλεγμονή στον λαιμό.

Προσοχή στη στάση του ύπνου
Η στάση που επιλέγετε να κοιμηθείτε μπορεί να επιδεινώσει το βήχα. Ξαπλώστε σε πιο όρθια κλίση με τη χρήση μαξιλαριών.

Ναι στον καλό καθαρισμό
Ναι στον καλό καθαρισμό της μύτης πριν από την κατάκλιση για να ελαχιστοποιήσετε τις εκκρίσεις.

Με μέτρο τις εισπνοές ατμού
Προσοχή, αν πάσχετε από άσθμα, ο ατμός μπορεί να κάνει το βήχα πιο έντονο. Μπορείτε να ανακουφιστείτε από τον έντονο βήχα απλά κάνοντας εισπνοές επάνω από μία κατσαρόλα με νερό που βράζει.

Ρυθμίστε το επίπεδο υγρασίας στο δωμάτιο
Οι εσωτερικοί υγραντήρες μπορεί να σας βοηθήσουν με το βήχα, αν ο αέρας στο δωμάτιό σας είναι ξηρός. Αλλά η υπερβολική υγρασία στην κρεβατοκάμαρά σας μπορεί επίσης να αυξήσει τον βήχα σας. Προσπαθήστε να διατηρείτε τα επίπεδα υγρασίας στο 40% έως 50%. 


Πηγή: healthreport.gr