Αστυνομικοί σε σταθμούς και το «κόκκινο» κουμπί στα λεωφορεία- Τι αποφασίστηκε μετά τις εμπρηστικές επιθέσεις στα τρόλευ


Άνδρες της ασφάλειας σε συρμούς, ένοπλοι αστυνομικοί σε σταθμούς Μετρό και «κόκκινο» κουμπί έκτακτης ανάγκης σε λεωφορεία είναι μερικές μόνο από τις αποφάσεις που πάρθηκαν στην ευρεία


 σύσκεψη  που πραγματοποιήθηκε στην ΓΑΔΑ, με αφορμή τις τελευταίες πυρπολήσεις τρόλεϊ στην οδό Πατησίων.
Στην σύσκεψη που συμμετείχε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Προστασίας του πολίτη, Δημήτρης Αναγνωστάκης και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουμπούρης, αποφασίστηκε η υπογραφή Μνημονίου συνεργασίας μεταξύ ΟΑΣΑ και ΕΛ.ΑΣ.

Αστυνομικοί σε μετρό και σταθμούς

Αποφασίστηκε η αύξηση των ανδρών της ασφάλειας που θα βρίσκονται σε συρμούς του Μετρό για την προστασία των πολιτών, αλλά και η παρουσία αστυνομικών σε σταθμούς του Ηλεκτρικού και του Μετρό για την αποτροπή έκνομων ενεργειών. Παράλληλα ξεκαθαρίστηκε πως η παρουσία των αστυνομικών στην οδό Τοσίτσα θα έχει μόνιμο χαρακτήρα.

Το «κόκκινο κουμπί» κινδύνου στα λεωφορεία

Κατά την διάρκεια της σύσκεψης αποφασίστηκε επίσης η εγκατάσταση ενός «κόκκινου» κουμπιού στη θέση του οδηγού το οποίο ο οδηγός του οχήματος θα πατάει όταν υπάρχει κίνδυνος για τους επιβάτες και το όχημα και άμεσα θα λαμβάνει το σήμα το κέντρο επιχειρήσεων της ΕΛ.ΑΣ προκειμένου να παρεμβαίνει.

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο και ο προβληματισμός

Στον ΟΑΣΑ υπάρχει έντονος προβληματισμός μετά τα απανωτά φαινόμενα βανδαλισμών, ανησυχία που εντείνεται ενόψει της εφαρμογής του μέτρου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο οποίο ποντάρουν για την πάταξη της λαθρεπιβίβασης.
Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα ξεκινήσει πιλοτικά από την 1η Φεβρουαρίου στους σταθμούς των ΗΣΑΠ, σε λεωφορεία και τρόλεϊ, και από την πρώτη Απριλίου - τρεις μήνες νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό - στο μετρό.
Στα λεωφορεία θα τοποθετηθούν επικυρωτικά μηχανήματα σε όλες τις θύρες, ενώ στους σταθμούς Μετρό και ΗΣΑΠ, συνολικά θα τοποθετηθούν 1.100 πύλες εισόδου εξόδου. Στις σκέψεις των στελεχών του ΟΑΣΑ είναι - στο πλαίσιο της πιλοτικής εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο Μετρό - να εφαρμοστεί αρχικά στους σταθμούς με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, όπως στο Σύνταγμα και την Ομόνοια.
Οι προσπάθειες για πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα ενισχυθούν και με την πρόσληψη περίπου 300 νέων ελεγκτών. Ήδη το Γενικό Λογιστήριο του κράτους έχει εγκρίνει την πρόσληψη 165 ελεγκτών.
 newpost.gr