Βεβαίωση τροχαίας παράβασης με το "στανιό" επειδή οδηγούσε X5;

Πραγματικά δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα αναγκαζόμουν κάποτε να γράψω ένα τέτοιο άρθρο σε μια χώρα όπου, αν μη τι άλλο, η ελευθερία είναι ένα αγαθό που ακόμα απολαμβάνει άνετα ο κάθε πολίτης της, έστω κι αν τα τελευταία χρόνια αυτή βάλλεται με πλάγιους τρόπους.

Ποτέ δεν φανταζόμουν, λοιπόν, πως θα φτάναμε στο σημείο οι άνθρωποι που ακόμα έχουν κάποια χρήματα -και αυτά τα κινούν στην αγορά (ευτυχώς)- να αντιμετωπίζονται με συμπεριφορές σχεδόν ρατσιστικές ακόμα και από όργανα της τάξης. Και εξηγούμαι: εμείς, ως Δημοσιογράφοι, οδηγούμε τα πάντα. Από οικονομικά χιλιάρια πόλης μέχρι ακριβά σπορ αυτοκίνητα ή πολυτελή SUV. Κάποτε τα αυτοκινητικά μας όνειρα περιλάμβαναν από Bugatti, McLaren, Lamborghini, Ferrari μέχρι και Aston Martin – άντε και καμία Porsche. Σήμερα, όμως, τα ίδια όνειρα αποτελούνται από BMW Σειρά 2, Audi TT,Mercedes CLA, Volvo XC90 ακόμα και από κανένα Leon Cupra, Megane RS, VW Golf GTi.
Οπως και να ’χει, κάποιες από τις ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες τολμούν ακόμα να διαθέτουν -προς ενημέρωση του αυτοκινητικού κοινού (που παραμένει ακόμα ιδιαίτερα μεγάλο)- αυτοκίνητα ακριβά και πλέον μη εμπορικά για τη χώρα μας. Εμείς, λοιπόν, καλούμαστε να τα οδηγήσουμε για λίγες ημέρες και να σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας. Κινούμαστε στους δημόσιους δρόμους με αυτά. Τα οδηγούμε στην ελληνική πραγματικότητα δοκιμάζοντάς τα σε δρόμους και στις συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας καθημερινά. Αυτό άλλωστε θέλει και το αναγνωστικό, τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό κοινό.
Τα τελευταία χρόνια, όμως, οδηγώντας τέτοια, ακριβά για τα δεδομένα όλων μας, αυτοκίνητα εισπράττω την αρνητική ενέργεια, την άσχημη συμπεριφορά κάποιων από τους οδηγούς. Ανεξήγητες σφήνες, κόρνες στα φανάρια, χειρονομίες και κακές συμπεριφορές που, πιστέψτε με, δεν εισπράττω όταν οδηγώ-δοκιμάζω οικονομικότερα αυτοκίνητα. 
Το αποκορύφωμα ήταν πριν από λίγες ημέρες που οδηγούσα την καινούρια Χ5 και με σταμάτησε περιπολικό χωρίς να κάνω την παραμικρή παράβαση, ενώ δίπλα από αυτό προσπέρασε ένα αυτοκίνητο με τον προφυλακτήρα του να κρέμεται, αυτοκίνητα που οι οδηγοί τους δεν φορούσαν ζώνες κ.ά.
Οταν λοιπόν διαπίστωσε ο αστυνομικός ότι τα χαρτιά ήταν ΟΚ, θέλοντας να μου βεβαιώσει μια παράβαση είπε ψευδώς ότι με είδε να μιλάω στο κινητό, κάτι βέβαια που δεν συνέβη ποτέ γιατί, μεταξύ άλλων, η X5 έχει ένα εξαιρετικό σύστημα ανοιχτής ακρόασης, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα πλήρους χειρισμού του τηλεφώνου από το τιμόνι της. 
Ηταν αγενής, απότομος και με στυλ «θα πληρώσεις πλουσιόπαιδο…». Οταν όμως του ανέφερα ότι το αυτοκίνητο είναι δοκιμής και κατά συνέπεια ότι δεν είμαι «πλουσιόπαιδο», ο… υπερβάλλων ζήλος βρήκε πάτημα στο επάγγελμά μου.
Αλήθεια, αυτοί με τις αντίστοιχες ρατσιστικές (αμφιβάλλει κανείς;) συμπεριφορές έχουν δει τους φόρους που πληρώνουν αυτοί οι έχοντες;
Τα «εκνευρισμένα» όργανα, έχουν καταλάβει ότι εξακολουθούν να πληρώνονται γιατί κάποιοι τολμούν ακόμα να πληρώνουν έως και 20.000 ευρώ φόρο στο ελληνικό κράτος για να αγοράσουν για παράδειγμα μία Χ5; Εχουν καταλάβει οτι πληρώνονται -χωρίς καμία καθυστέρηση, όταν οι καθυστερήσεις στον ιδιωτικό τομέα έχουν φτάσει πλέον τους δύο μήνες- γιατί ο… έχων επιχειρηματίας θέλει να κρατήσει την επιχείρησή του εντός της χώρας, πληρώνοντας φόρους έως και 60%;
Μπορεί κάποιους να τους «ξινίζουν» αυτά τα ερωτήματα, για να είμαστε όμως σωστοί και δίκαιοι με τους μη έχοντες πρέπει να είμαστε και με τους έχοντες…
 TOY Τάκη Τρακουσέλλη - newsauto.gr