Kαταγγελία για πρόβλημα στον Stoiximan

Σήμερα το πρωί λάβαμε το email από ένα φίλο ο οποίος μας κοινοποίησε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει με τον Stoiximan.
Το froytakia777.gr δημοσιεύει άμεσα το θέμα, ξεκαθαρίζοντας όμως πως η διαφωνία παίκτη με τον Stoiximan δε σημαίνει πως ο Stoiximanδεν είναι αξιόπιστος ή πως είναι απάτη!
Δημοσιεύουμε την καταγγελία, αναμένουμε την εξέλιξη της υπόθεσης και την αφήνουμε στην κρίση των παικτών!

Σας κοινοποιούμε την καταγγελία:

Καλησπέρα,
Εδώ και λίγες μέρες αντιμετωπίzω ένα πρόβλημα με τη Stoiximan σχετικά με ένα στοίχημα που μου έχει καταχωρηθεί σαν χαμένο.
Συγκεκριμένα στον αγώνα Ολυμπιακού – ΑΠΟΕΛ είχα επιλλέξει σαν πρώτη αλλαγή στον αγώνα ομάδα 1 (Ολυμπιακό).
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έγιναν ταυτόχρονα αλλαγή και από τις δυο ομάδες και υπήρχε σαν αρχική στοιχηματική επιλογή Ομαδα 1 – Ομάδα 2 – Ταυτόχρονα και Κανένας.
Ως εκ τούτου το καταχώρησε χαμένο.
Στην πραγματικότητα οι αλλαγες έγιναν όντως στην ίδια διακοπή του αγώνα άλλα πρώτη έγινε του Ολυμπιακού και μετά ακολούθησε του ΑΠΟΕΛ.
Η ένσταση μου προς την Stoiximan ήταν
α) να μου στείλει την αρχική επιλογή του στοιχήματος με τις αποδόσεις που δείχνει ότι υπήρχε η επιλογή ταυτόχρονα
β) τον όρο στους στοιχηματικούς της κανόνες που καθορίζει την περίπτωση ταυτόχρονης αλλαγής (όπως το διευκρινίζει για παράδειγμα για τις ταυτόχρονες κίτρινες κάρτες στην ίδια φάση, που θεωρεί πρώτη στην ομάδα που πρώτα χρονικά θα δείξει ο διαιτητής).
Σε όλο τον στοιχηματικό της κανονισμό δεν υπάρχη καμία διευκρίνηση για αυτή την περίπτωση και ορθώς βέβαια γιατί όπως τους έχω πει καταεπανάλειψη δεν υπάρχει ο όρος ταυτόχρον στο ποδόσφαιρο από την στιγμή που δεν σταματάει ο χρόνος όπως στο basket.
Η εταιρεία παρόλα τα μηνύματα μου αρνείται να μου στείλει αυτά τα στοιχεία και θεωρεί λήξαν το γεγονός και το στοίχημα χαμένο
Αναμένω τη γνώμη σας τα σχόλια σας και τις προτάσεις σας για το πως να κινηθώ.
Ευχαριστώ
Γ.Τ.
(Τα στοιχεία του φίλου υπάρχουν στο email αλλά επιλέξαμε να μην τα δημοσιεύσουμε)

Απάντηση:

Αγαπητέ,
Κατ’ αρχάς σ’ ευχαριστούμε για τη συνεισφορά σου στο Site μας!
Το froytakia777.gr δεν είναι σε θέση να κρίνει αν το αίτημα σας είναι ορθό και δίκαιο. Δεν είμαστε ειδικοί στους στοιχηματικούς κανονισμούς.
Αυτό που έχουμε υποχρέωση να κάνουμε είναι να δημοσιεύσουμε την καταγγελία σας στο site μας και να σας ενημερώσουμε για το τι πρέπει να κάνετε από εδώ και πέρα!
1.) Η πρώτη φάση είναι να λύσετε το πρόβλημα με την εταιρία. Αν οι απαντήσεις που λαμβάνετε δε σας ικανοποιούν, τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στην αδειοδοτούσα αρχή, που στην περίπτωση τουStoiximan είναι η MGA (Μάλτα).
2.) Kάνετε την καταγγελία σας ΕΔΩ.
3.) Διαβάστε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις παικτών και εταιριών όπως τα δημοσιεύει η MGA.
4.) Προσπαθήστε να είστε αναλυτικός και να περιγράψετε το πρόβλημα σας όσο καλύτερα γίνεται. Από τη στιγμή που κάνατε επίσημη καταγγελία είναι πλέον στη δικαιοδοσία της MGA να κρίνει… Αν δε μείνετε ικανοποιημένος από την απάντηση της MGA υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι (νομικοί κλπ…), αλλά ας μη προτρέχουμε!
Το froytakia777.gr θα επικοινωνήσει και με τον Stoiximan κοινοποιώντας του την καταγγελία, ώστε να δοθεί το γρηγορότερο δυνατόν λύση στο πρόβλημα!
Να είστε καλά!


froytakia777.gr
.