Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Τα πρώτα του βήματα στην αγορά κάνει το Facebook at Work ή αλλιώς επαγγελματικό facebook


Αν είστε από εκείνους που έχετε δεχτεί πολλές φορές την κριτική και τις επιπλήξεις από τους εργοδότες σας κάθε φορά που πηγαίνατε να συνδεθείτε στο Facebook, ήρθε η ώρα να πανηγυρίσετε. Με τη νέα του υπηρεσία το Facebook, μάλλον προσδοκά να περάσουμε πλέον στην εποχή που οι ίδιοι οι εργοδότες θα ενθαρρύνουν τους εργαζόμενούς τους να συνδέονται.

Το «Facebook at Work» στην πράξη θα είναι μια νέα πλατφόρμα μέσα στην πλατφόρμα, η οποία θα επιτρέπει σε εταιρείες, επαγγελματικές ομάδες ή συνεργάτες να διασυνδέονται. Αυτή τη στιγμή το Facebook at Work λειτουργεί σε πειραματικό στάδιο, σε beta μορφή και για περίπου 300 εταιρίες, σύντομα όμως και συγκεκριμένα μέσα στους επόμενους μήνες θα είναι ανοικτό για όλες. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν καταβάλλοντας ένα μικρό ποσό κάθε μήνα να έχουν υπηρεσίες όπως customer support.

Ήδη από τα τέλη του 2015 η υπηρεσία είχε δοκιμαστεί σε περισσότερες από 450 εταιρείες διαφόρων μεγεθών, όπως π.χ. η Royal Bank of Scotland. Αρχικά στο «επαγγελματικό Facebook» συνδέθηκαν περίπου 30.000 υπάλληλοι της γνωστής τράπεζας, ενώ μέχρι τα τέλη του 2016 αναμένεται να έχει συνδεθεί το σύνολο των 100.000 εργαζομένων της εταιρείας.

Τι προσφέρει το Facebook at Work;

Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να αξιοποιούν όλα τα γνωστά εργαλεία του Facebook προκειμένου να αλληλεπιδρούν με τους συνεργάτες τους. Αξιοποιώντας το οικείο περιβάλλον χρήσης του Facebook, οι συνδεδεμένοι χρήστες θα μπορούν πλέον να επικοινωνούν, να μοιράζονται αρχεία, να ανταλλάζουν απόψεις και πολλά ακόμη.

Φυσικά, όλα αυτά θα είναι ορατά μόνο στα μέλη της ομάδας, τα οποία θα πρέπει να είναι εξουσιοδοτημένα από την εταιρεία. Τα ζητήματα ασφαλείας είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, οπότε το Facebook θα πρέπει να αποδείξει ότι η πλατφόρμα θα διαθέτει όλες τις απαραίτητες δικλείδες.

Οι χρήστες παράλληλα με το επαγγελματικό θα μπορούν να διατηρούν και το προσωπικό τους προφίλ, έχοντας με αυτό τον τρόπο τη δυνατότητα πλήρους διαχωρισμού του ιδιωτικού από το δημόσιο, αν και στα social media τίποτα δεν είναι αμιγώς ιδιωτικό.

Εκτός από το Web περιβάλλον χρήσης, η υπηρεσία θα αξιοποιεί και τις ομότιτλες εφαρμογές για iOS και Android.

Επί πληρωμή η νέα αυτή υπηρεσία

Αν και επίσημα το Facebook δεν έχει ανακοινώσει την τιμολογιακή πολιτική, ενημερωμένες πηγές αναφέρουν ότι είναι εξαιρετικά απίθανο το Facebook at Work να διατεθεί δωρεάν στις επιχειρήσεις.

Μένει βέβαια να διευκρινιστεί αν η εκάστοτε εταιρεία θα κληθεί να καταβάλλει μηνιαία συνδρομή, προκειμένου οι υπάλληλοί της να αποκτήσουν πρόσβαση. Το πιθανότερο είναι το ύψος της χρέωσης να υπολογίζεται βάσει του αριθμού των συνδεδεμένων εργαζομένων που είναι ενεργοί κάθε μήνα.

Με αυτό τον τρόπο το Facebook at Work θα μπορούσε να προσελκύσει μεγάλο αριθμό εργαζομένων, με το δέλεαρ ότι αν δεν ικανοποιούνται από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να μπορούν ανά πάσα στιγμή να διακόψουν τη χρήση του, χωρίς να χρεωθούν.

Οι ανταγωνιστικές πλατφόρμες

Η αποδεδειγμένα επιτυχημένη ομάδα μάρκετινγκ του Facebook, έχει την τάση να παρουσιάζει όλες τις υπηρεσίες της πλατφόρμας ως «καινοτόμες» και «πρωτοποριακές». Το ίδιο και με αυτήν, αν και η δυνατότητα διασύνδεσης και διάδρασης επαγγελματικών ομάδων είναι γνωστή εδώ και καιρό.

Υπάρχει για παράδειγμα το Slack, που γνωρίζει ιδιαίτερη επιτυχία, αλλά και το Yammer της Micorsoft, το οποίο όμως αναμένεται να διακόψει την αυτόνομη λειτουργία του τον Ιανουάριο του 2017 και να ενσωματωθεί στο Office. Το κενό αυτό στην αγορά αναμένεται να καλύψει το Facebook at Work.

Αν ενδιαφέρεστε για τη νέα υπηρεσία, ακόμη κι αν η εταιρεία στην οποία εργάζεστε δεν έχει ακόμη συνδεθεί, μπορείτε να μάθετε πληροφορίες εδώ.


Πηγή: liberal.gr, proklitiko.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια