Πώς θα προστατέψετε τις αρθρώσεις σας;


Ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή που περιλαμβάνει ψάρι και ελαιόλαδο για την προστασία της καρδιάς σας και της γενικότερης υγείας σας. Κοιμάστε αρκετά για να αποφύγετε την πρόωρη γήρανση του δέρματός σας, ενώ προσπαθείτε να έχετε χόμπι για να διατηρήσετε νέο τον εγκέφαλό σας.

Σκεφτήκατε όμως ποτέ την υγεία των αρθρώσεών σας; Μήπως κάποιες από τις συνήθειες που έχετε υιοθετήσει τις καταπονούν και προκαλούν προβλήματα στο σκελετικό σας σύστημα;

Δείτε τέσσερις συνήθειες που μπορεί να βλάψουν τις αρθρώσεις σας μακροπρόθεσμα.

Γυμνάζεστε, αλλά κάνετε μόνο τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι μια εξαιρετική μορφή καρδιοαναπνευστικής άσκησης, δεν εξασφαλίζει όμως μυϊκή δύναμη και ευλυγισία. Η μυϊκή ενδυνάμωση είναι απαραίτητη συμπληρωματικά με άλλες μορφές γυμναστικής ώστε να προστατεύσετε τις αρθρώσεις σας.

Δεν έχετε απαλλαγεί από τα περιττά κιλά

Το επιπρόσθετο βάρος καταπονεί τον σκελετό, ιδιαίτερα σε δραστηριότητες που συνεπάγονται κραδασμούς, όπως το τρέξιμο.

Δεν κάνετε διατάσεις

Η καλή υγεία των αρθρώσεων εξασφαλίζεται από το συνδυασμό δύναμης και ευλυγισίας. Πρέπει λοιπόν να αφιερώνετε χρόνο τόσο στις ασκήσεις ενδυνάμωσης όσο και στις διατάσεις.

Πιέζετε πολύ το σώμα σας

Η γυμναστική υψηλής έντασης (π.χ. υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση - HIIT) δεν είναι η μόνη μορφή άσκησης που συνδέεται με τραυματισμούς στις αρθρώσεις. Η γιόγκα και οι ασκήσεις πιλάτες, αν και είναι ιδανική γυμναστική για ενίσχυση της μυϊκής δύναμης και της ευλυγισίας, μπορεί να οδηγήσουν σε καταπόνηση των αρθρώσεων εάν πιέζετε το σώμα σας να ξεπεράσει το μέγιστο εύρος κίνησης που μπορεί να φτάσει.

Πηγή: prevention.com, onmed.gr