Γυμναστική στο σπίτι: Αποτελεσματικά και ανέξοδα!


Τη δύσκολη αυτή οικονομική κρίση που περνάει η χώρα μας μάς έχει οδηγήσει να απαρνηθούμε συνήθειες που μας βοηθούσαν να προστατέψουμε την υγεία μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το γυμναστήριο. Αυτό δεν πρέπει να μας πτοεί, καθώς μπορούμε να γυμναστούμε στο σπίτι χωρίς να ξοδέψουμε ούτε ένα ευρώ!

Σας προτείνουμε πέντε ασκήσεις που στο σπίτι και το καλύτερο! Τα αποτελέσματα είναι ορατά σε ένα μήνα!

Στην κουζίνα: Σταθείτε 60 εκατοστά μακριά από τον πάγκο της κουζίνας και γείρετε πάνω του τοποθετώντας τα χέρια σας ακριβώς κάτω από τους ώμους σας. Χαμηλώστε σταδιακά το σώμα σας προς τον πάγκο και επαναφέρετέ το στην αρχική θέση. Κάντε 10 επαναλήψεις.

Καρέκλες: Βρείτε μια σταθερή καρέκλα, στηριχτείτε με τα χέρια σας στην άκρη της και φέρτε αργά τους γοφούς σας προς το έδαφος, σηκώνοντάς τους ξανά προς τα πάνω. Επαναλάβετε 10 φορές.

Καρέκλες: Βρείτε μια σταθερή καρέκλα, στηριχτείτε με τα χέρια σας στην άκρη της και φέρτε αργά τους γοφούς σας προς το έδαφος, σηκώνοντάς τους ξανά προς τα πάνω. Επαναλάβετε 10 φορές.

Καθίσματα: Πάρτε ένα μπουκάλι νερό ή χυμό και ανεβάστε το πάνω από το κεφάλι σας. Κρατώντας ίσιο το σώμα σας και τους ώμους προς τα πίσω, κάντε ένα βαθύ κάθισμα φέρνοντας μπροστά το ένα πόδι και χαμηλώνοντας τους γοφούς σας. Ξαναγυρίστε στην αρχική θέση.

Σχοινάκι: Το σχοινάκι είναι η τέλεια άσκηση για την αύξηση της αντοχής σας, την καύση θερμίδων αλλά και τη σμίλευση των γοφών, των μηρών και των χεριών σας.


Πηγή: infowoman.gr