Πόσο εύκολο είναι να παραβλέψουμε τον αλκοολισμό ενός κοντινού μας προσώπου;


Η όλη ιστορία ξεκίνησε με ένα λογαριασμό στο Instagram την 1η Αυγούστου μιας όμορφης Γαλλίδας, η οποία, όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες που ανεβάζει, φαίνεται να έχει την τέλεια ζωή, με τα ταξίδια της σε εξωτικούς προορισμούς, τις χαλαρές βόλτες της στους δρόμους του Παρισιού και τις λαμπερές βραδινές της εξόδους.

Με μια πρώτη ματιά, οποιοσδήποτε θα ζήλευε τη Λουίζ Ντελάζ. Η όμορφη Γαλλίδα φαίνεται να έχει την τέλεια ζωή, με τα ταξίδια της σε εξωτικούς προορισμούς, τις χαλαρές βόλτες της στους δρόμους του Παρισιού και τις λαμπερές βραδινές της εξόδους.

Η 25χρονη Λουίζ Ντελάζ, μοντέλο στο επάγγελμα, φαίνεται να τα έχει όλα, όμως κανείς δεν κατάλαβε ότι στην πραγματικότητα δεν έχει τίποτα, για τον απλούστατο λόγο ότι πρόκειται απλώς για μια άριστα κατασκευασμένη περσόνα.

Κοιτάξτε λίγο καλύτερα τις φωτογραφίες της Λουίζ και σκεφτείτε: Τι κοινό έχουν όλες ανεξαιρέτως μεταξύ τους;








Είτε πρόκειται για ένα ποτήρι σοβινιόν στο χέρι της, ένα κοκτέιλ στο φόντο ενώ απολαμβάνει το μπάνιο της ή ένα μπουκάλι κρασί στην τσάντα της, σε όλες τις φωτογραφίες της Λουίζ υπάρχει κάπου αλκοόλ.

Το όνομα της κοπέλας είναι πράγματι Λουίζ Ντελάζ, είναι όντως 25 χρονών και εργάζεται ως μοντέλο στο Παρίσι, όμως δεν περνά τη μέρα της διασκεδάζοντας, όπως θα υπέθετε κανείς από τις φωτογραφίες της. Την προσέλαβε η γαλλική διαφημιστική εταιρία BETC προκειμένου να πρωταγωνιστήσει σε μια καμπάνια με τίτλο Like My Addiction.

Το εκπληκτικά πρωτότυπο διαφημιστικό τρικ είχε σαν στόχο να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα σχετικά με την εξάρτηση από το αλκοόλ στους νέους. Σε συνεργασία με τον οργανισμό Addict Aide, ο οποίος παρέχει οικονομική υποστήριξη και ενημέρωση σε άτομα που παλεύουν με τις εξαρτήσεις, η καμπάνια αποδεικνύει πόσο εύκολο είναι να παραβλέψει κανείς τον αλκοολισμό, ιδιαίτερα στους ανθρώπους νεαρής ηλικίας.

Πριν μερικές μέρες, η BETC ανέβασε στο YouTube ένα βίντεο που αποκάλυπτε ποια πραγματικά είναι η Λουίζ Ντελάζ. Μέχρι τότε όμως η εμφανίσιμη Γαλλίδα είχε ήδη «ξεγελάσει» περισσότερους από 50.000 χρήστες. Όπως επισημαίνεται στο βίντεο: «Είναι εύκολο να παραβλέψουμε τον εθισμό ενός κοντινού μας ανθρώπου».

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και καλλιτεχνικός διευθυντής της BETC, Στεφάν Ζιμπερά, «ελάχιστοι ήταν αυτοί που μυρίστηκαν την παγίδα, μεταξύ αυτών και ένας δημοσιογράφος, αφού οι περισσότεροι έβλεπαν απλώς ένα μοντέρνο, όμορφο κορίτσι και όχι ένα κορίτσι μοναχικό, που στην πραγματικότητα δεν είναι καθόλου ευτυχισμένο και έχει πρόβλημα με το αλκοόλ».

«Φαίνεται ότι στην εποχή μας πολλές φορές όσο περισσότερο προσπαθεί κανείς να προβάλλει την τέλεια ζωή του στα κοινωνικά δίκτυα τόσο προσπαθεί να κρύψει μια όχι και τόσο τέλεια πραγματικότητα» συμπληρώνει ο Ζιμπερά.

Η καμπάνια έχει δεχτεί διθυραμβικά σχόλια για τον έξυπνο και πρωτότυπο τρόπο που επέλεξαν οι εμπνευστές της να περάσουν το μήνυμά τους.

Δείτε το βίντεο



Πηγή: onmed.gr