'Ενα Nissan Navara σχεδιασμένο για αποστολές διάσωσης [εικόνες & βίντεο]

Η Nissan παρουσίασε στην έκθεση επαγγελματικών οχημάτων στο Ανόβερο το πρωτότυπο Navara EnGuard Concept, σχεδιασμένο να λειτουργεί ως όχημα διάσωσης στα πιο σκληρά και δύσβατα σημεία του πλανήτη.



Βασισμένο στην έκδοση Double Cab Techna του Nissan Navara, κατόχου του βραβείου του διεθνούς Pick-up για το 2016, το Navara EnGuard Concept διαθέτει πολλά εξειδικευμένα στοιχεία σχεδιασμού αλλά και αναβαθμισμένη απόδοση. Επιπλέον, είναι εφοδιασμένο με υπερσύγχρονο εξοπλισμό, κατάλληλο για καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, συμπεριλαμβανομένου ενός προηγμένου drone που τροφοδοτεί το πλήρωμά του με ζωτικής σημασίας πληροφορίες, σχετικά με τους κινδύνους που καλείται να αντιμετωπίσει και ενός πρωτότυπου φορητού πακέτου μπαταριών, που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με βάση την τεχνογνωσία από τα ηλεκτρικά LEAF και e-NV200.
Σε κανονικές συνθήκες, οι συστοιχίες των μπαταριών είναι συνεχώς σε κατάσταση φόρτισης, αντλώντας ενέργεια από τον diesel twin-turbo κινητήρα των 2.300 κυβικών και των 190 ίππων, η οποία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, εφόσον απαιτηθεί. Κάθε συστοιχία έχει απόδοση 2 kW και χρησιμοποιεί επτά μονάδες μπαταρίων, που βρίσκονται σε ένα στεγανό περίβλημα από αλουμίνιο και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την λειτουργία ειδικών εργαλείων κοπής ή και για την ανύψωση βαρέως εξοπλισμού, με τη λειτουργία τους να έχει σχεδιαστεί ειδικά για να παρέχει μια αποτελεσματική εναλλακτική λύση αντί της γεννήτριας βενζίνης, ακόμα και σε κλειστούς χώρους.
Κλειδί στον επιχειρησιακό ρόλο του οχήματος έχει, όπως προαναφέραμε, το drone DJI Phantom 4, με ανώτατο όριο πτήσης στα 6.000 μέτρα. Με βάρος μόλις 1.380 γραμμάρια, το συγκεκριμένο drone μπορεί να πετάξει με ταχύτητες έως και 20 μέτρα ανά δευτερόλεπτο για περίπου 30 λεπτά και μπορεί να αναμεταδώσει εικόνες σε μια οθόνη HD που είναι επιμελώς τοποθετημένη στην πλάτη του χώρου φόρτωσης του Navara EnGuard Concept.
Σε σύγκριση με το κανονικό Nissan Navara, το συνολικό ύψος του Navara EnGuard Concept έχει αυξηθεί κατά 50 χιλιοστά, παρέχοντας επιπλέον απόσταση από το έδαφος, αλλά και ενισχύοντας το «παντός εδάφους» προφίλ του οχήματος. Η καμπίνα των επιβατών διαθέτει μια πλήρως ανασχεδιασμένη γραμμή οροφής, η οποία είναι 136 χιλιοστά πιο ψηλή σε σχέση με το κανονικό Navara.
iefimerida.gr