Τρόποι για να αντιμετωπίσουμε την εποχική τριχόπτωση


Σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες του Πανεπιστημίου του ΜΙΤ που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό PLOS ONE, η απώλεια μαλλιών κυρίως τους φθινοπωρινούς μήνες είναι μια φυσιολογική διαδικασία η οποία συμβαίνει πάντα αυτή την εποχή.

Συνήθως δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας εκτός αν υπάρχουν κάποιες ιατρικές καταστάσεις που πυροδοτούν την απώλεια των μαλλιών.

Μάθετε τι μπορείτε να κάνετε

Η εποχική τριχόπτωση μπορεί να αντιμετωπιστεί με τη σωστή και ισορροπημένη διατροφή που περιέχει πολύτιμα μέταλλα και ιχνοστοιχεία!

Πρωτεΐνες
Οι πρωτεΐνες αποτελούν το κύριο συστατικό της τρίχας. Για να μην χάνετε τα μαλλιά σας βάλτε στο πιάτο σας άπαχα κομμάτια κρέατος και πουλερικών, ψάρια, αυγά, ημιαποβουτυρωμένο γάλα και γαλακτοκομικά.

Ω3 λιπαρά
Δεν κάνουν καλό μόνο στην καρδιά αλλά και στα μαλλιά αφού έχει βρεθεί ότι τα ω3 λιπαρά οξέα βοηθάνε την τρίχα να αναπτυχθεί. Μην παραλείπετε να καταναλώνετε σολομό ή κάποιο άλλο ψάρι πλούσιο σε ω3, όπως οι σαρδέλες και το σκουμπρί, 1-2 φορές την εβδομάδα.

Πολύτιμα γαλακτοκομικά
Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της τρίχας παίζουν τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και βιταμίνες, όπως η βιταμίνη Β5 (παντοθενικό οξύ) και η βιταμίνη D.

Ναι στα λαχανικά
Για το καλό των μαλλιών σας πείτε ναι στις φακές, στα κόκκινα φασόλια, στο σπανάκι και στο μπρόκολο, καθώς είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, σίδηρο και φυλλικό οξύ, τα οποία ενισχύουν τη σωστή ανάπτυξη της τρίχας.


Πηγή: healthreport.gr