Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Ποιος φταίει για το "λουκέτο" στο Β' Τροχαίας στη Θεσσαλονίκη;

Πάγια θέση μας ήταν και παραμένει ότι η Αστυνομία χρειάζεται επειγόντως αναδιάρθρωση.Μία αναδιάρθρωση όμως ουσιαστική σε γερές βάσεις που θα διευκολύνει την υπηρεσιακή μας ζωή και
την εξυπηρέτηση των πολιτών τις επόμενες δεκαετίες.
Δυστυχώς, στο σχέδιο που παρουσιάστηκε πέρα από την συγχώνευση των Αστυνομικών τμημάτων προβλέπεται το κλείσιμο ενός μόνο τμήματος Τροχαίας.
Το συγκεκριμένο Τμήμα το οποίο βρίσκεται στην Ανατολική Θεσσαλονίκη στελεχώνεται από 65 Αστυνομικούς.Είναι απορίας άξιο λοιπόν πως εξοικονομούνται στην Διεύθυνση Τροχαίας 178 Αστυνομικοί, όταν τα υπόλοιπα 5 περιφερειακά τμήματα Τροχαίας παραμένουν ως έχουν.




Από κει και πέρα δεν μπορούμε να αντιληφθούμε το σκεπτικό με το οποίο μπαίνει λουκέτο στο συγκεκριμένο Τμήμα.
Με το κλείσμο και την δημιουργία την Υποδιεύθυνσης Τροχαίας η οποία θα στεγάζεται καθώς φαίνεται στην Μαργαροπούλου(βρίσκεται προς το δυτικό κομμάτι της πόλης) γεννούνται πολλά ερωτήματα για την εύρυθμη λειτουργία μίας υπηρεσίας στην οποία θα απευθύνονται 1.000.000 σχεδόν πολίτες της Θεσσαλονίκης, από το Ωραιόκαστρο και το Κορδελιό μέχρι και το Χορτιάτη.
Καταρχήν βάζουμε σε μεγάλη ταλαιπωρία τους πολίτες οι οποίοι από την μία άκρη της πόλης θα καλούνται να μεταφερθούν στην άλλη για να εξυπηρετηθούν για το οτιδήποτε και μιλάμε για την Τροχαία η οποία είναι μία υπηρεσία που απευθύνεται και εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες πολίτες.
Καταδεύτερον πόσα περιπολικά θα υπάρχουν ανά βάρδια για την κάλυψη ενός τόσο τεράστιο τομέαπου θα φτάνει μέχρι την διασταύρωση αεροδρομίου "τα πράσινα φανάρια" και πόσο λογικό είναι οι συνάδελφοι να καλούνται από την Μαργαροπούλου να διανύουν ολόκληρη την πόλη για να επιληφθούν σε τροχαίο περιστατικό.
Σημειωτέον το συγκεκριμένο εγχείρημα είχε γίνει και προ ετών αλλά λόγω των πολλών δυσλειτουργιών που είχαν προκύψει, δημιουργήθηκαν το Ά και ΄Β Τροχαίας.
Επίσης δεν τίθεται ζήτημα δημοσιονομικού κόστους αφού σύμφωνα με πληροφορίες στο συγκεκριμένο κτίριο θα στεγαστεί άλλη υπηρεσία, αλλά και να μην γίνει κάτι τέτοιο η ΕΛ.ΑΣ. θα είναι υποχρεωμένη να καταβάλει μίσθωμα μέχρι το 2020.
Θέτουμε αυτά τα απλά ερωτήματα ενώ υπάρχουν και πολλά ακόμα για να γίνει αντιληπτό ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα είναι ολοφάνερο ότι κίνεται σε λάθος κατεύθυνση και θα προκαλέσει πολλά προβλήματα τόσο στην εξυπηρέτηση των πολιτών όσο και στην καθημερινότητα των συναδέλφων μας.
Καλούμε όλους τους άμεσα αρμόδιους να διορθώσουν το λάθος.
Ποτέ δεν είναι αργά
Α.Σ.Π.Α.Θεσσαλονίκης


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια