Τρικυμιώδες παρασκήνιο πίσω από την παραίτηση του κ. αρχηγού, Οι αιχμηρές καταγγελίες Ζάχου για σκάνδαλα, Τα ελικόπτερα και πάλι η αιτία;

Η φωτογραφ'α από το witter του κ. Ζάχου, με το επίμαχο σχόλιο προς και για το bloko.gr
Έντονη δυσαρέσκεια προκάλεσε στην ηγεσία του υπουργείου Δημόσιας Τάξης η αιχμηρή παρέμβαση του υποστράτηγου Γιάννη Ζάχου, ο οποίος σε σχόλιο του στο bloko.gr με
το οποίο μεταξύ άλλων, αναφέρει για την επιστολή παραίτησης Καρατζιά ότι, "στηλιτεύει τη διαπλοκή πολιτικονομικοσυμβούλων του τέως Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και ΓΓΠΠ, μη εξαιρουμένου και του αξιότιμου Γενικού Γραμματέα αυτής, και λόγω βλακείας, με κρατικοδίαιτα ιδιωτικά συμφέροντα που χρησιμοποιούν διαχρονικά το Πυροσβεστικό Σώμα να πλουτίζουν σε βάρος του ελληνικού λαού, ακόμα κι αυτή την ύστατη ώρα της οικονομικής τραγικότητας. Τα λαμόγια βρίθουν".

Συνεργάτες του υπουργού δημόσιας τάξης, εμφανίζουν σήμερα  τον κ. Τόσκα ως σφόδρα ενοχλημένο και μάλιστα ότι ακούστηκε να λέει για τον κ. Ζάχο, πως "αυτός ο κύριος θα λογοδοτήσει για όσα γράφει. Θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις. Κανείς δεν μπορεί να παίξει με την τιμιότητα και την αξιοπρέπεια μου". Η ενόχληση φαίνεται να μεγεθύνθηκε, όταν διαδόθηκε η πληροφορία, πως λίγο νωρίτερα οι κ.κ. Ζάχος και Καρατζιάς, επισκέφτηκαν στο γραφείο του τον υπουργό εσωτερικών Παναγιώτη Κουρουμπλή.

Καλά ενημερωμένες πηγές του bloko.gr σημειώνουν πως ο κ. Ζάχος εστιάζει την κριτική του στην ούτως ή άλλως προβληματική υπόθεση συντήρησης των 5 ιδιόκτητων ελικοπτέρων της πυροσβεστικής. Η μονομερής σύμβαση με τη NAMSA λήγει στο τέλος του έτους χωρίς να υπάρχει δικαίωμα ανανέωσης και ήδη μέσα στη χρονιά προκηρύχθηκαν δύο διαγωνισμοί που κηρύχτηκαν άγονοι, καθώς δεν ... υπήρξε ανταπόκριση ενδιαφέροντος. Δεν εμφανίστηκε καμία εταιρεία για να διεκδικήσει σε μειοδοτικό διαγωνισμό το έργο. 

Ένας λόγος, είναι όπως επίσης σημειώνεται, αφενός ότι οι προηγούμενες διαγωνιστικές διαδικασίες κατέληξαν σε σκιαμαχίες και καταγγελίες που έφτασαν στη δικαιοσύνη συμπαρασύροντας μεγάλο αριθμό αξιωματικών στο εδώλιο, αφετέρου πως το μεγάλο σούπερ πούμα έχει "πάρει" ρινίσματα στον κινητήρα και το κόστος επισκευής υπολογίζεται σε άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ. Ενδεχομένως μέχρι και το 1,5.

Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την τροπή που φαίνεται η υπόθεση με τις διαπρύσιες καταγγελίες του κ. Ζάχου, δημιουργούν ένα ομιχλώδες τοπίο μέσα στο οποίο καλείται να βαδίσει και να ξεδιαλύνει η νέα ηγεσία και το υπουργείο.
.