Χαρακτηρίζεται ως σπορ μοτοσικλέτα περιπέτειας που θέλει να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο «μικρό» Tiger 800 και στο «μεγάλο» Tiger 1200 Explorer. Το Tiger Sport του 2016 είναι
Σύμφωνα με την Triumph, το νέο μοτέρ διαθέτει νέα ECU, που
καλύπτει την οδηγία EURO4, με διαφορετικές ρυθμίσεις που αποφέρουν περισσότερη
ροπή ενώ παράλληλα εμφανίζεται λιγότερο «διψασμένο» σε κατανάλωση βενζίνης
συγκριτικά με τον κινητήρα που αντικαθιστά.
Διαθέτει νέα ECU, μονόμπρατσο ψαλίδι, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ρεζερβουάρ 20 λίτρων και όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα
Το νέο Tiger 1050 ακολουθώντας τις επιταγές της αγοράς,
εξοπλίζεται πλέον με ηλεκτρόγκαζο (ride-by-wire) προσφέροντας 3 επιλογές
αλλαγής χαρτογράφησης της απόδοσης (road, sport, rain) με ανάλογη επέμβαση του Traction
Control, ενώ το Cruise Control διευρύνει τις ταξιδιωτικές ικανότητές του. Τα
φρένα και το ABS παραμένουν απαράλλαχτα όμως ο
συμπλέκτης είναι τελευταίας γενιάς και μονόδρομος.
Στο νέο μοντέλο η Triumph διατήρησε την ίδια «αρχιτεκτονική»,
με ατσάλινο πλαίσιο και τροχούς 17”, ανεστραμμένο πιρούνι και φρένα από το
απερχόμενο μοντέλο που κυκλοφορεί από το 2007, ωστόσο κατάφερε να «φρεσκάρει»
την εμφάνιση του νέου Tiger επανασχεδιάζοντας την εξάτμιση και τοποθετώντας μονόμπρατσο
ψαλίδι, πιο άνετη σέλα, φαρδύτερα μαρσπιέ, θερμαινόμενα γκριπ, νέες χούφτες
τιμονιού, σκουρόχρωμη ζελατίνα που ρυθμίζεται καθ’ ύψος με ένα χέρι και
μοντέρνους καθρέφτες.
Η επιβίωση και η οικονομική ανάκαμψη της βρετανικής
μοτοβιομηχανίας με έδρα το Hinckley κατάφερε να «ανθίσει» από το 1993 και μετά χάρη
στη μεγάλη εμπορική επιτυχία των πρώτων τρικύλιδρων Tiger 900. Ας μην ξεχνάμε
ότι τα τελευταία χρόνια, παρά την οικονομική κρίση, το Tiger 1050 κατάφερε να
είναι ο πρωταθλητής των πωλήσεων στη μεγάλη κατηγορία και χαίρει μεγάλης
εκτίμησης από τους μοτοσικλετιστές στη χώρα μας.
Αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ευρωπαική αγορά τον Απρίλιο
με τιμή γύρω στις 13000 ευρώ.
0 Σχόλια