Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ Suzuki στο Tokyo Motor Show.

Το ότι η Suzuki προσπαθεί να φτιάξει υπερτροφοδότουμενη μοτοσικλέτα  δεν αποτελεί είδηση καθώς πριν από 2 ακριβώς χρόνια, στην ίδια έκθεση, η Ιαπωνική εταιρεία είχε παρουσιάσει το
υπερτροφοδοτούμενο πρωτότυπο «Recursion».
Τις φήμες ότι θα μπει στην παραγωγή εκμεταλλεύτηκε το γιαπωνέζικο περιοδικό «Young Machine» στις φωτογραφίες που κατασκεύασε με Φώτοσοπ και πριν από λίγους μήνες ανακοινώθηκε ότι η Suzuki κατοχύρωσε την ονομασία «Recursion» για τις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής.


Έχει 2 εν σειρά κυλίνδρους, μηχανικό υπερσυμπιεστή και intercooler.

Στο περίπτερο της Suzuki στο πρόσφατο «Σαλόνι του Τόκιο» φιλοξενήθηκε μόνον ένας σκέτος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας μοτοσικλέτας. Και για να μην γίνονται παρεξηγήσεις η έννοια «υπερτροφοδοτούμενος» περιέχει και την «υπερσυμπίεση». Εξειδικεύοντας τους όρους όμως, άλλο σημαίνει «Compressor» και άλλο σημαίνει «Turbo». Στην περίπτωση μας ο όρος «Compressor» (μηχανικός υπερσυμπιεστής καυσαερίων) θεωρώ ότι ταιριάζει περισσότερο.




Το νέο μοτέρ έχει την κωδική ονομασία EX7 και οι μόνες πληροφορίες που έχει ανακοινώσει η Suzuki είναι ότι πρόκειται για τετραβάλβιδο δικύλινδρο εν σειρά με 2ΕΕΚ. 588 κυβικών, με υπερσυμπιεστή και intercooler.
Εάν τελικά πρόκειται για το μοτέρ που θα εξοπλίσει το πρότζεκτ «Recursion», τότε η ισχύς του θα ξεπερνά αρκετά το «σκαλοπάτι» των 100 ίππων και η ροπή του τα 75 λιμπρόποδα, εντυπωσιάζοντας ως μοτοσικλέτα μεσαίας κατηγορίας.
Περιμένοντας από τη Suzuki να ανακοινώσει ποιο νέο μοντέλο της θα εξοπλιστεί με το καινούργιο μοτέρ, δεν πρόκειται να εκπλαγούμε αν αντικρύσουμε αυτόν τον κινητήρα πάνω σε μία ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα το 2017..

Του Αντώνη Μανιώτη

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια