Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Το Honda CRF250Rally εμπνέει για… «περιπέτεια».

Τη δεκαετία του ’80 τότε που τα On-Off λέγονταν «ψευδοεντούρο» και έπαιρναν μπρος με μανιβέλα, η Honda μοσχοπουλούσε τα XL250R. Σχεδόν 4 δεκαετίες μετά η ανάγκη για ελαφρές
και ευέλικτες μοτοσικλέτες παραμένει αμείωτη.
Τι ζητάει κανείς από μία μικρή μοτοσικλέτα «περιπέτειας» ή «adventure» όπως επιβάλει η μόδα της εποχής; Να έχει μεγάλο ρεζερβουάρ και φιλόξενη σέλα για πολύωρες μετακινήσεις, να παρέχει προστασία από τον αέρα και να μην είναι βαριά.
Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν οι σχεδιαστές της Honda και παρουσίασαν τον περασμένο Μάρτιο μία μοτοσικλέτα 250 κυβικών ευρείας παραγωγής που μοιάζει αρκετά στην εργοστασιακή αγωνιστική μοτοσικλέτα CRF450Rally Raid με την οποία συμμετέχει η Honda στο Ράλι «Dakar».
Η νέα μοτοσικλέτα Rally Replica φαίνεται έτοιμη να μπει στην παραγωγή νωρίτερα από ότι αναμενόταν,  καθώς η Honda έσπευσε να κατοχυρώσει τα διακριτικά  «CRF250Rally» στην Ευρώπη και την Αμερική.
Το CRF250Rally βασίζεται στο πολύ συμπαθητικό CRF250L,το οποίο προέρχεται -με πολλούς συμβιβασμούς- από το «καθαρόαιμο» CRF250R. Στις φωτογραφίες διακρίνονται τα κοινά σημεία των 2 εξημερωμένων εκδόσεων, που είναι το κλειστό ατσάλινο πλαίσιο, τα χωμάτινα δισκόφρενα, το χρυσαφί USD πιρούνι της «θυγατρικής» Showa, το πίσω αμορτισέρ με μοχλικό και ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 249 κυβικών.
Το μοτεράκι μπορεί να μην διαθέτει δύναμη για να ξηλώνει τακούνια από τα χωμάτινα λάστιχά του, αλλά αποδίδει γραμμικά, είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστο, ανθεκτικό στη σκληρή χρήση και δεν χρειάζεται συχνή συντήρηση.

Αισθητικά το νέο CRF250Rally κάνει ότι μπορεί για να πείσει ότι είναι Rally Replica. Το ρεζερβουάρ πρέπει να είναι μεγαλύτερο από του CRF250L και η σέλα του πιο άνετη για 2 αναβάτες, ωστόσο το ολόσωμο πλαστικό φαίρινγκ κρύβει στην αριστερή πλευρά του μόνο το ψυγείο με το βεντιλατέρ και στην δεξιά το πλαστικό δοχείο υπερχείλισης.
Είναι όμως καλοσχεδιασμένο και συμπληρώνεται αρμονικά από τον ανεμοθώρακα στο πάνω μέρος και από την πλαστική προστατευτική ποδιά που αγκαλιάζει τον κινητήρα. Την όμορφη εικόνα συμπληρώνουν ο προβολέας, τα πλήρη όργανα, οι χούφτες στο φαρδύ τιμόνι, το αλουμινένιο τελικό της εξάτμισης και οι βαμμένες ζάντες, ενώ η «αγωνιστική πινελιά» του σχεδιαστή μπήκε στην ανοδιωμένη κόκκινη πάνω τιμονόπλακα.
Πολλοί θεωρούν ότι το νέο CRF250Rally θα κάνει ταιριαστό δίδυμο με το νέο Africa-Twin και πιστεύουν ότι ανάμεσα στο βαρύ χιλιάρι και το ελαφρύ 250αρι δημιουργείται μία θέση που κάλλιστα θα μπορούσε να συμπληρωθεί με την παραγωγή και ενός CRF450Rally για πολιτική χρήση.
Αναμένεται η νέα μοτοσικλέτα να είναι τουλάχιστον ελαφριά για να δικαιολογήσει το «βαρύ» όνομα που τη συνοδεύει και να καταφέρει να ενθουσιάσει εκείνους τους απογοητευμένους από τις σύγχρονες μοτοσικλέτες περιπέτειας, οι οποίες μπορεί να είναι όμορφες αλλά πολύ βαριές και «εύθραυστες» για να κυλήσουν τους τροχούς τους στο χώμα..

Του Αντώνη Μανιώτη

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια