Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Αγρια κόντρα στη Βουλή για την αύξηση διοικητικών θέσεων στις συγκοινωνίες

Άγρια κόντρα ξέσπασε στη Βουλή μεταξύ του Χρήστου Σπίρτζη και του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Λευτέρη Αυγενάκη με φόντο την αύξηση των διοικητικών θέσεων στις 

συγκοινωνίας. Το αρμόδιο υπουργείο κατέθεσε τροπολογία στο νομοσχέδιο για τις βοσκήσιμες εκτάσεις για το διορισμό, όπως αναφέρει η ΝΔ, «έξι ατόμων σε τρεις θέσεις προέδρων συγκοινωνιακών οργανισμών, σπάζοντας τις θέσεις σε Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους παρά το γεγονός ότι αυτό απαγόρευε πρόσφατος νόμος».

«Ο κ. Σπίρτζης ως “παλαιόν ΠΑΣΟΚ” και “νέοΣΥΡΙΖΑίος” δείχνει τις πραγματικές προθέσεις του. Μοναδικός  σκοπός του την ώρα που η χώρα βρίσκεται στη δυσμενέστερη οικονομική και πολιτική φάση της νεότερης ιστορίας της, είναι η “άλωση” του κράτους και οι διορισμοί ημέτερων» ισχυρίστηκε ο κ. Αυγενάκης. Μάλιστα, ο κ. Αυγενάκης κατηγόρησε τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών για «αυταρχισμό» και πρόθεση να «βολέψει ημέτερους». Έκανε δε, λόγο για λόγο για «πρωτοφανές ατόπημα» ενώ χαρακτήρισε την απόφαση του κ. Σπίρτζη «σοβαρό πολιτικό θέμα», με διοικητικές και οικονομικές συνέπειες. 
Μετά από τις αντιδράσεις του κ. Αυγενάκη, η τροπολογία θα ψηφιστεί με ονομαστική ψηφοφορία.Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης κατέθεσε αίτημα ονομαστικής ψηφοφορίας για την τροπολογία του υπουργού Μεταφορών, που αφορά στην διεύρυνση των ΔΣ των συγκοινωνιακών φορέων, και στα άρθρα 4 και 19 του νομοσχεδίου για τις βοσκήσιμες γαίες.
 «Δυστυχώς, η στάση μας να αποδεχθούμε την πρόταση των βουλευτών της αντιπολίτευσης για αναβολή της συνεδρίασης, αντί να ληφθεί ως στάση αναζήτησης συγκλίσεων και πολιτικού πολιτισμού, ώστε να μην αποχωρήσουν από τη συνεδρίαση οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, έγινε αντικείμενο επικοινωνιακής σπέκουλας και σήμερα και το Σαββατοκύριακο. Μίλησαν για φιάσκο, για αύξηση των δαπανών λειτουργίας των Οργανισμών και για εγκατάσταση κομματικού κράτους» ανέφερε ο κ. Σπίρτζης. 
Αιτιολογώντας την απόφασή του να αυξηθεί ο αριθμός των διοικητών στους τρεις συγκοινωνιακών φορέων τόνισε ότι η πολιτική του υπουργού Μεταφορών, έγκειται στο να υπάρχει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος προκύπτει από τη στάση μιας δημοκρατικής διοίκησης στους οργανισμούς του δημοσίου και του έργου αναδιάρθρωσης των αστικών μεταφορών υπέρ των πολιτών και βρίσκεται στον αντίποδα των προτάσεων των απερχόμενων διοικήσεων προς τους θεσμούς εν αγνοία της κυβέρνησης.

Αντιδράσεις και από το Ποτάμι 

Από την πλευρά του, σε ανακοίνωσή του, το Ποτάμι αναφέρει ότι «ο κ. Σπίρτζης δεν πτοήθηκε καθόλου από τη δημόσια κατακραυγή και το 'στραπάτσο' που έπαθε στην επιτροπή ΔΕΚΟ και με τροπολογία της τελευταίας στιγμής ζητάει να τοποθετήσει και Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο στις τρεις εταιρίες ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ και ΟΑΣΑ».
«Η τροπολογία διπλασιάζει τις θέσεις και ο νέος εκλεκτός της παρέας του Μαξίμου υλοποιεί το αρχικό του σχέδιο» γράφει η ανακοίνωση, και συνεχίζει: «Τακτοποιεί 'τα δικά του παιδιά' με τον κάθε οργανισμό να σπαταλά άλλα 100.000 ευρώ ετησίως (σύμφωνα με τους μετριότατους υπολογισμούς). Την ίδια στιγμή οι φορολογούμενοι καλούνται να κάνουν την μια περικοπή μετά την άλλη. Αλλά για τους εκπροσώπους του παλαιοκομματισμού αυτά είναι ψιλά γράμματα. Συνεχίζουν να διορίζουν τους κολλητούς τους και στέλνουν το λογαριασμό στους πολίτες. Όπως ακριβώς γινόταν εδώ και δεκαετίες».

ethnos.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια